Balea rad starostlivosti o zmiešanú až mastnú pleť

by - 17 apríla

Ahojte,
dnešný článok bude venovaný pleťovej kozmetike značky Balea. :)
Určite každý z Vás pozná túto "DMkovskú" značku, ktorá je nielen cenovo dostupná, ale aj výborná.Už dlhšie som hľadala krém na tvár, ktorý by nielen hydratoval pleť,ale taktiež zmatnil.Tento rad výrobkov má krásne balenie,a aj jeho účinky sú ohromujúce.


Môj denný rituál s touto kozmetikou je nasledovný:
Po umytí tváre čistiacim gélom,( momentálne používam čistiaci gél z oriflame ) tvár jemne utriem do uteráka. Snažím sa ju veľmi netrieť, aby som predišla začervenaniu pleti.Následne použijem čistiacu vodu, ktorá pleť zbaví nečistôt a pritom ju nevysúša.Vodička ma peelingový účinok,takže zároveň s čistením tváre zbavujete pleť odumretých buniek.Jej vôňa je veľmi príjemná, taká sladkastá, povedala by som, že vonia po jablkách.Jednou nevýhodou je, že po vyčistení máte na pleti pocit lepkavosti,no keď aplikujete krém,zmizne to.Okrem  toho, čistiaca voda obsahuje ovocné kyseliny,ktoré pomáhajú liečiť akné. Jej cena je veľmi prijateľná,stojí 1.99 eur.
Moje osobné hodnotenie je kladné,nakoľko mne táto vodička pomáha udržať pleť čistú a nelesknúcu. :)


Po aplikácii čistiacej vody prichádza na rad krém.Krém ma nadýchanú konzistenciu,ktorá na tvári pekne priľne a rýchlo sa vstrebáva. Krémik je tiež sladkej ovocnej vône. Po nanesení tvár krásne vonia, je okamžite zmatnená, a čo je super, môže sa používať ako denný aj nočný krém. Ja ho tiež používam pod makeup,a je fajn,že po nanesení makeupu nevytvára hrudky,ako je zvykom pri iných krémoch.Stojí okolo 2-3 eur. :)


A čo vy? Aké  pleťové prípravky používate? Máte skúsenosti s touto kozmetikou? Napíšte mi dole do komentára, rada si prečítam vaše názory. :)

  



You May Also Like

0 komentárov

Thank you for your comments, I appreciate them. <3