;) Limitky od Balei ;)

by - 19 apríla

Ahojte :),
ako isto všetci viete, kozmetika od Balei je mojou srdcovkou, preto Vám dnes predstavím jarné limitky. Ide o úžasné sprchovacie gély. Určite ste si ich všimli, keď ste boli v DMku, a možno ich už niektorá z Vás vlastní. Aby som dnes nepísala len od sprcháčoch, zmienim sa tiež o deodorante Fresh Lime. Dúfam, že sa Vám článok bude páčiť a že mi dáte za pravdu, aká je Balea super. :)


1.  Sprchovací gél Tropical sunshine  0,99 cent/300 ml:

  • Obal výrobku- ako môžete vidieť na fotke, obal je letný, krásne zelený.Výrobok by mal mať určitý obal,aby zákazníkov prilákal.Myslím,že tento sprcháč efektívny obal má,čo vy na to? :)
  • Vôňa výrobku- veľmi lahodná, vonia po pomarančoch a mangu
  • Konzistencia výrobku- gélová
  • Farba výrobku- svetlo zelená
  • Penivosť výrobku- po nanesení na pokožke vytvorí bohatú krémovú penu
Jedinou nevýhodou sprchovacieho gélu je, že po okúpaní pokožka dlho nevonia. :(



2.  Sprchovací gél Cabana Dream  0,99 cent/300 ml: 

  • Obal výrobku- Opäť vidíme štýlový obal, ktorý sa podobá tomu prvému.Obidva sú veľmi pekné a zaujímavé. :)
  • Vôňa výrobku- sladučká marakuja, mňaaam ;)
  • Konzistencia výrobku- gélovo-krémová
  • Farba výrobku- svetlo fialová
  • Penivosť výrobku- tiež nesklamal a krásne napenil kožu :P
Nevýhodou je opäť to "držanie" vône. :/


 3. Deosprej Balea Fresh Lime  1,39 eur/200 ml:

Tento sprej si ma získal hlavne svojou vôňou, ktorá je nevtieravá a dlho vydrží.Po aplikácii sprej neopadáva, nemrví sa a nelepí.
Je ideálny na leto, pretože svojou vôňou pripomína čerstvé limetky a neobsahuje alkohol.
Vydrží dlho,no má aj zopár nevýhod. :(
Sprej zanecháva biele stopy na oblečení, no všimla som si, že nie vždy. Nechápem tomu. :D
Ďalšou nevýhodou je, že sprej nie je určený pre ženy, ktoré sa veľmi potia- dôvodom je, že je to deodorant, nie antiperspirant (aj keď to píše na obale) .
Keby som ho mala subjektívne posúdiť, dala by som mu 6 bodov z 10.


Páčia sa Vám tieto limitky? Vyskúšali ste už niektorú z nich? :)







You May Also Like

0 komentárov

Thank you for your comments, I appreciate them. <3