:* Moje kozmetické naj *:

by - 14 apríla

Ahojte, 
môj prvý príspevok  bude o kozmetických vychytávkach, ktoré sú mojou srdcovkou. :)

1. Sensibio H2O micelárna voda pre citlivú pleť:

Odkedy sa naše cesty s týmto odličovákom spojili, odličovanie je pre mňa radosť. Pamätám sa,akoby to bolo včera,keď mi kamarátka odporučila tuto micerálku. Dovtedy som svoj odličovací rituál vykonávala s čistiacim mliekom, ktoré bolo hrozné-štípali z neho oči, špirálu som mala rozmazanú kade tade a to ani nehovorím, akú nepríjemnú vôňu malo. Z tejto micerálnej vody som však nadšená- perfektne odstráni make up, neštípe a nesmrdí. Jedným slovom-je úžasná.Túto zázračnú vodičku môžem iba odporúčiť. :) Určite ju vyskúšajte, uvidíte sami.:)



2. Balea pena na holenie:

Tento produkt ma očaril nielen svojím obalom, ale aj neskutočnou vôňou. Balea výrobky sú známe svojou delikátnou vôňou, čo je u mňa veľké plus. Konzistencia peny je ako pri bežných holiacích penách, no pred nanesením má skôr gélovú konzistenciu, ktorá sa po aplikácii na kožu zmení v krémovú penu. Na pokožke je príjemná, neštípe a koža po oholení krásne vonia.
Kúpite ju v DM Drogerii a jej cena je okolo 2 eur.


3.  Bi Oil:

Určite ste už o ňom počuli. Bi oil je tá najlepšia vec na jazvy, akú som kedy vyskúšala. Mám zmiešanú až aknóznu pleť a na mojej tvári mi ostali jazvy z akné. Skúšala som rôzne krémy, gély a neviem čo ešte, pokiaľ som v DMku neobjavila tento zázrak. Už po prvom použití boli jazvičky menej viditeľné, pokožka bola zjednotená a ako bonus, olejček  veľmi pekne vonia. Pozor však pre tie z Vás, ktoré trpia alergiami alebo majú citlivú pleť. Olej zaberá samozrejme individuálne a je potreba ho používať minimálne 3 mesiace, pokiaľ sa dostavia konečné výsledky. Kto je však trpezliví, nebude ľutovať. Tak ako tento olej pomohol mne, verím, že pomôže aj Vám. :)


A aké výrobky sú vašou srdcovkou?  :)



You May Also Like

0 komentárov

Thank you for your comments, I appreciate them. <3