My Spring Hair Care

by - 25 apríla

Ahojte,

dnešný článok venujem starostlivosti o vlasy.
Napíšem Vám o produktoch,ktoré používam,a tiež o vlasových "vylepšovákoch".


Šampón:  
Mojím absolútnym favoritom je Dove šampón na vlasy Nourising oil care.Vlasy sú po umytí hebké, primerane lesklé, dajú sa krásne rozčesať a veľmi pekne voňajú.Ak obľubujete Dove sprchovacie gély, tak si určite obľúbite aj tento šampón.Šampón sa hodí hlavne suchým a poškodeným vlasom, no aj pri mastnejších nepôsobí zle.Jeho konzistencia je hustá, stačí málo a pekne napení vlasy.Nachádzajú sa v ňom zlatisté trblietky, no po umytí ich vôbec nevidno, čiže sa nemáte čoho báť. :)
Vyskúšala som už mnoho šampónov, no tento určite stojí za to . ;)


Kondicionér, balzám:
Momentálne používam Garnier Ultra Doux Recette De provence meruňka a mandle.Žiaľ, tento produkt nevyhovuje mojim požiadavkám.Nedá sa povedať, žeby bol úplne zlý, ale nevyhovuje mi z viacerých príčin.Po prvé, jeho konzistencia je príliš riedka, čo sa mne osobne na kondicionéroch nepáči a nesedí mi.Neznášam, keď mi produkt všade steká.Po druhé, vlasy veľmi nevyživí, skôr pomáha pri rozčesávaní.No a po tretie, jeho vôňa rýchlo vyprchá.Aby som len nekritizovala, pozitívom je, že vlasy sú príjemne na dotyk.Tento kondicionér odporúčam ženám, ktoré majú vlasy zdravé a nemajú s nimi žiadne "problémy".Pri poškodených alebo farbených vlasoch siahnite radšej po niečom inom. 



Maska na vlasy: 
Odkedy mám masku Loreál Mythic Oil, nepoznám lepší pocit po umytí vlasov.Vonia typicky "loreálovsky", je krémová a ľahko sa vymýva.Pri dlhodobom používaní sú vlasy jemné, neelektrizujú a končeky sú ako znovuzrodené.Stojí síce viac, no ten efekt po použití je na nezaplatenie.Cena sa pohybuje okolo 10 eur, ale  balenie vydrží približne 4 mesiace.Masku stačí použiť raz za týždeň. Ja ju používam v nedeľu, kedy si zároveň urobím aj "beauty deň". :)
Inak, maska je vhodná aj ako kozmetika po slnení.Vlasy vyživuje do hĺbky a pritom ich nezanecháva mastné.Za mňa dávam 10 bodov z 10. 


A čo vy? Ako sa staráte o svoje vlasy? :)



You May Also Like

0 komentárov

Thank you for your comments, I appreciate them. <3