Čistenie pleti s Oriflame

by - 22 mája

Ahojte,
Dlhšie som tu nebola, pretože v škole máme skúškové, takže aktuálne môj čas venujem  knihám. :D
No rozhodla som sa napísať Vám o prístroji na čistenie pleti SkinPro a čistiacom rade Nature.



  • Prístroj na čistenie pleti SkinPro:

Túto vecičku som objavila už dávnejšie, no všetky prístroje boli na mňa príliš drahé. :(
No keď som videla, že ho má v ponuke Oriflame, neváhala som, a hneď som ho kúpila. Aaaa urobila som dobre. Pleť vyčistí veľmi kvalitne, žiadne šupinky alebo rozšírené póry. Pleť nedráždi, je pracný na uskladnenie (vojde sa akurát do ruky, nie ako Clarisonic), dostanete k nemu aj cestovné puzdro a nestojí až tak hrozne veľa. Jeho cena je 24,99 eur. Pre mňa je prístroj úžasný, pretože moja pleť je čistejšia a nevidím na nej toľko "čiernych" bodiek ako v minulosti.
Určite ho odporúčam. Ak máte záujem, objednať si ho môžete TU.
+ Dajú sa k nemu priobjednať náhradné hlavice, bud´na normálnu/citlivú pleť, alebo na hĺbkové čistenie pleti.





  • Čistiaci gél na zmiešanú pleť Love Nature:
Tento gél používam každé ráno a večer na čistenie pleti spolu s prístrojom. Troška gélu vytlačím na hlavicu, a po zapnutí prístroja krúživými pohybmi čistím pleť po dobu 1 minúty. Po minúte sa prístroj automaticky vypne. Po čistení mám pleť jemnú, a bonusom je, že gél krásne vonia. Nadchol ma tiež dizajn, páčia sa mi výrobky s prehľadným obalom. :) Jeho cena je 5,5 eur a kúpite ho TU.
+ pridávam fotku jednotlivých konzistencií výrobkov :)



  • Toner Love Nature: 
Po vyčistení prístrojom s gélom použijem toner. Toner slúži na dočistenie pleti, na stiahnutie pórov a tiež na osvieženie tváre. Tento je veľmi jemný, nedráždi pleť a skvelo vonia. Akurát mi vadí, že pleť sa po ňom leskne. Je však známe, že pri používaní výrobkov jednej značky sa ich účinky podporujú, takže uvidíme, ako sa moja pleť "zmení".
Jeho cena je 5,5 eur a nájdete ho TU.


  • Očný gél Love Nature: 
Prípravky na oči som doteraz nepoužívala, no rozhodla som sa vyskúšať tento gél. Gél ma ľahkú, osviežujúcu konzistenciu, no jeho efekt je v podstate nulový. Kruhy pod očami stále mám, pokožka sa nespevnila ani nijako nezmenila. Mne tento gél nesadol, no  možno pre niekoho z Vás je fajn. Jeho cena je 1,99 eur a nájdete ho TU.


  • Krém na tvár Love nature:
S krémom som spokojná, je to taký "normálny" krém. Pokožku vyživí, prevonia a rozžiari. Nevýhodou je, že sa po ňom lesknem ako diskoguľa, tak preto ho používam len večer. Hodí sa však aj pod makeup alebo keď máte suchú pleť. Jeho cena je 5,5 eur a opäť ho nájdete TU.


Prajem Vám pekný deň :)
A nezabudnite komentovať, som zvedavá, aké skúsenosti s čistiacimi prístrojmi máte Vy. :)

Vaša S.













You May Also Like

0 komentárov

Thank you for your comments, I appreciate them. <3