Lakovanie s Catrice + moja zbierka lakov na nechty

by - 27 mája

Ahojte,
ako som dnes pozerala na moje nechtíky, rozhodla som sa, že si ich osviežim šťavnatou farbičkou. :)
Vybrala som si červenú, pretože sa mi táto farba páči a nič ňou nepokazíte.
Na dnešné "lakovanie" som zvolila Catrice lak na nechty odtieň 690 Fred Said Red.
Ukážem Vám, ako svoju "domácu manikúru" robím ja a dúfam, že sa Vám bude páčiť. ;)




1. Ako prvé si vždy pripravím veci, ktoré budem na lakovanie potrebovať. Neznášam, keď mám čerstvo nalakované nechty a potrebujem niečo vybrať zo šuflíka. Potom to nedopadne vždy najlepšie. :D



Dnes budem používať tieto produkty: 

  • Catrice lak na nechty odtieň 690 Fred Said Red (2,79 eur)
  • Avon posilňujúci lak na nechty (2,99 eur)
  • Home made trblietavý lak na nechty
  • Avon naturals balzam na suché miesta (2,49 eur)
2. Na čisté nechty nanesiem Avon posilňujúci lak na nechty. Jeho plusom je, že veľmi rýchlo schne a pomáha nechtom rásť. Po dlhšom používaní sú nechty pevnejšie, nelámu sa a sú na pohľad zdravšie.




3. Po zaschnutí nanesiem vrstvu červeného laku. Pri tomto odtieni stačí jedna vrstva, pretože má dobrú pigmentáciu. Lak nanášam pomaly, jeden ťah do stredu a potom po bokoch nechtu. Dávam pozor, aby som neprešla líniu nechtov.


4. Počkám pár minút a navrch červeného laku nanesiem trblietavý. Tento lak sa dá ľahko pripraviť doma, stačí ak máte priesvitný lak a trblietky. Trblietky jednoducho nasypete do laku, pretrepete a vualaaa, lak je na svete. :)



5. Ak sa Vám náhodou stalo že ste prešli aj mimo líniu nechtov, na kožičku, použite odlakovač a zvyšky laku jednoducho odstránťe.
Ja používam odlakovač z DMka a tyčinky do uší značky Ebelin.
Na záver nanesiem na kožu okolo nechtov balzam a hotovo. :)




6. Konečný look je na svete :)


+  moja zbierka lakov:


Páčil sa Vám tento článok? Máte záujem aj o iný nail art? Maľujete si nechty samé, alebo dávate prednosť umelým?










You May Also Like

0 komentárov

Thank you for your comments, I appreciate them. <3