:* My shoe collection :*

by - 28 mája

Ahojte :)
Včera som checkovala  videá,  keď ma zrazu oslovila téma topánok. Rozhodla som sa, že Vám moje poklady ukážem. Nemám ich veľa, no mám ich najradšej na svete asi tak, ako každá žena. :)
Snažím sa dokupovať stále viac a viac, no moja škola ma "núti" nosiť topánky najnovšej módy- gumáky :D Veterinárky to majú ťažké... :D
Vybrala som tie naj + pridávam fotku celého letného botníka. :)

Prajem príjemné pozeranie :)

Tieto balerínky sú mojím najnovším úlovkom, čítali ste o nich aj TU. :) Sú veľmi pohodlné a kúpila som ich v HM.




  • Obyčajné elegantné lodičky na miernom opätku. Sú veľmi pekné a k širším nohaviciam s vysokým pásom ako uliate. :) Kúpené v Baťa.




  • Ďalšie balerínky a opäť z HM. Veľmi dobre sa nosia no sú semišové a rýchlo sa ničia. :(


  • Sladké, krásne a ružové. Mňamka :P...nosím ich k riflovým šortkám a cropped topu.



  • Tieto mám z Baťa. Ideálne na spoločenské akcie. Sú síce s miernejším opätkom, no ja som vysoká, takže mi to nevadí.



  • Sandálky alá Winetoou som kúpila v Gate. Páčili sa mi preto, lebo sú jednoduché a veľmi dobre kombinovateľné.



  • Jemné, decentné a predsa výrazné. Toto sú moje top sandáliky na leto. :)



  • Tmavomodré trblietavé....láska na prvý pohľad :)


  • Trocha pánsky štýl, no páčil sa mi detail v podobe gombíka na vrchu. Krásne vyzerajú s nohavicami a sakom, ale aj s podohnutými ľahkými nohavicami :)

  • Darček od priateľa :)...Vytúžené topánky :*....I feel like a princess ;)

  • Darček od mamky :)...Veľmi pekné :)



  • Hadie z Deichmannu. Nosím ich k obačajným rifliam a bielemu tričku. :)


Páčil sa Vám tento článok? Máte podobný typ topánok, alebo obľubujete iné štýly? 

You May Also Like

0 komentárov

Thank you for your comments, I appreciate them. <3