ZOEVA štetce :*

by - 17 mája

Ahojte,
dnešný článok venujem mojím obľúbeným pomôckam na líčenie- štetcom. :)
Odkedy používam štetce, líčenie je oveľa kompaktnejšie a lepšie. Samozrejme, nájdu sa prípravky, ktoré bez pomoci prstov nenanesiete, ale verte, že púder nanesený štetcom vyzerá oveľa prirodzenejšie, ako bez jeho pomoci.
Mojimi favoritmi sú jednoznačne Zoeva štetce, ktoré som dostala ako darček od priateľa. :)
Konkrétne mám VEGAN BRUSH SET (set pozostáva zo šiestich štetcov), ktorý si môžete zakúpiť na stránke www.zoeva.sk.
Teraz Vám ich jednotlivo predstavím:





1. 106- POWDER BRUSH (štetec na púder):

Tento štetec používam na nanášanie sypkých alebo kompaktných púdrov. Jeho štetinky sú vyrobené z kvalitných taklonových vláken, ktoré sú ideálne na citlivú a na alergie náchylnú pleť.
Je veľmi dobre tvarovaný, čiže nanáša púder rovnomerne a bez zbytočných šmúh. Vlákna sú jemnučké, neškriabu a ani nevypadávajú.
Keď som štetec čistila, po vyschnutí sa jeho tvar nezmenil a vlákna nevypadávali.
Za mňa dostáva 10 bodov z 10.



2. 128-CREAM CHEEK (štetec na farbu na líčka):

Perfektný! Štetec je hodvábne jemný, takže farbu krásne roztieňuje.
Nevytvára šmuhy a farba sa akoby "vpije" do pokožky, a tým pleti umožní prirodzenejší vzhľad.
Používam ho hlavne na  sypké farby na líčka, ale tiež na bronzery alebo highlighter. Vrelo odporúčam :)
Opäť dostáva 10 bodov z 10. 



3. 102-SILK FINISH ( viacúčelový štetec):

Štetec na všetko. Používam ho na kontúrovanie tváre, tiež na zvýraznenie určitých partií na tvári alebo na rozotretie makeupu.
Niektoré ženy ho používajú na nanášanie korektora, no zatiaľ som to neskúšala. Moje hodnotenie je 9,5 z 10.



4. 104-BUFFER (štetec na makeup, tekuté lícenky alebo na púder):

Dokonalosť!!!! Milujem tento štetec :* Thank you for this treasure, Zoeva. :*
Práca s týmto štetcom je na nezaplatenie. Dokonalo kryje nedostatky pleti, akné aj červené miesta na tvári. Kto ma mastnú a aknóznu pleť, určite si ho zaobstarajte. Ten efekt po nalíčení je úžasný.
Dávam mu 10 (a viac) bodov. ;)



5+6. 142-CONCEALER BUFFER ( štetec na korektor)+ 110-FACE SHAPE (štetec na tvarovanie a kontúry tváre):

Obe štetce majú niečo do seba :)
Štetec na korektor používam výhradne pri tekutých prípravkoch. Jeho plusom je hustota štetiniek.
Momentálne používam tyčinkovité tuhé korektory, ktoré si najradšej vklepávam prstami.
Face shape štetec je vhodný opäť na kontúry tváre, no ja si s ním nanášam očný korektor alebo ho používam pri nanášaní bronzera.
142 dávam 9 bodov z 10 a 110 9,5 z 10.




+ KOZMETICKÁ TAŠKA ZOEVA:
  
Pripájam fotku  vnútra taštičky  :)


Máte aj Vy štetce od Zoevy? Ak áno, ako sa Vám s nimi líči?
Napíšte mi dole do komentárov vaše skúsenosti. :)

Prajem príjemný deň :)

Vaša  S.















You May Also Like

0 komentárov

Thank you for your comments, I appreciate them. <3