- DM Box 2015 -

by - 09 júna

Ahojte,
konečne je doma. Krásna, lesklá a voňavá krabička, ktorá ukrýva výrobky, o ktorých nikto vopred netuší, aké budu. Moje očakávania popravde neboli veľké, pretože žijeme na Slovensku. U nás nič nie je také "cool", ako v iných krajinách, no DM Box nesklamal. Našla som v ňom veľmi zaujímavé veci a tiež starú známu klasiku, ktorá ma nikdy neomrzí. :)
Aaaaa ide sa rozbaľovať. :P



Krabička je veľmi pekná, hlavne z vnútra. Tie bodky sú strašne rozkošné. :)



Po otvorení :D Ideme na jednotlivé výrobky:

Žiletky Wilkinson sú naozaj kvalitné, opakovane použiteľné a na leto ako stvorené. Výborná voľba :)

Bieliacú zubnú pastu od tejto značky už mám. Vyhrala som ju v DM skaute na otestovanie a musím povedať, že bola fakt skvelá. Akurát čo mi vadilo bola chuť- umelá. :( Snáď ma táto verzia nesklame. 

Stará známa klasika- sprchovací gél Dove. Môj favorit zo všetkých sprcháčov. Škoda len, že nedali inú vôňu. Ale ako výrobok je úžasný. :) Ten pocit po sprche je na nezaplatenie. Takú hebkú pokožku nemám po žiadnom inom sprchovacom géli. :)

Niečo pre pánov- šampón na vlasy od Adidas. Môj chlap sa už "teší", ako bude povinne testovať. :D

Šampón na vlasy od Garnier....super super a ešte raz super. Mala som doma oranžovú verziu a nemohla som si ju vynachváliť. Garnier si zlepšil nielen kvalitu svojich výrobkov, ale aj tá vôňa po umytí, ktorá vydržala 2 dni, je pecková. Určite odporúčam tieto novinky...za tú cenu sa oplatí vyskúšať. :)


Z dekoratívnej kozmetiky ma najviac potešila špirála. Už sa teším na jej testovanie. Hrebienok ma parádny, čo myslíte? :)


Posledným výrobkom v krabičke bol olej na jazvy, strie a suchú pokožku. Je vyrobený čisto z prírodných ingrediencií a vonia po citrónoch. Už som ho skúšala a je celkom fajn...uvidíme časom, možno bude konkurovať známemu Bi-Oil, o ktorom píšem TU.


Na záver zhrnutie krabičky: určite využijem všetky veci, najviac ma oslovil šampón Garnier, špirála od Catrice a Kneipp olej. :)

+ 
Pridávam fotku vecičiek, ktoré som včera v DMku pridala do môjho košíka.

  • Rimmel stay matte: najlepší púder na mastnú pleť...veľmi sa mi osvedčil. Používam ho už pár rokov a dodnes nemá konkurenta. 
  • Balea Roll on s vôňou pomela: s dezodorantmi od tejto značky som spokojná a tento som si kúpila, pretože krásne vonia a je v menšom balení, vhodný na cesty. 
  • Maybelline the Nudes paletka očných tieňov: konečne ju mám! Zháňala som ju dosť dlho, nakoľko u nás ju tak ľahko nenájdete, alebo keď nájdete, je vypredaná. Prekrásne odtiene, super pigmentácia...som veľmi spokojná. :)


Máte skúsenosti s DM boxom? Alebo používate niektoré z uvedených výrobkov? Napíšte mi dole do komentára. :)









You May Also Like

0 komentárov

Thank you for your comments, I appreciate them. <3