: Moja letná Balea výbava :

by - 25 júna

Hello everybody,
včera som šla na menší nakupovací "výletík", ktorý sa skončil nákupom Balea kozmetiky. Už čoskoro idem na dovolenku, tak som sa zásobila mojími obľúbenými výrobkami.
Asi ako každá žena, rada skúšam nové veci a keď je to kozmetika, vtedy som ako v raji. ;)
Nahliadnite spolu so mnou do môjho kozmetického raja :)


1. Sprchovacie gély: 

Vybrala som skoro všetky tie, ktoré mi pripomínajú leto nielen vôňou, ale aj obalom. Do košíka som vložila melón, pretože je šťavnatý a plný osvieženia. Pribudla k nemu limetka, ktorá je krásne voňavá a plná energie. Z limitiek jednoznačne odporúčam Tropical Sunshine a Cabana Dream, o ktorých som písala TU. Posledný sprcháč je detský, ktorý používam na čistenie niektorých štetcov.
Ich cena je 0,99 eur.


2. Šampóny :

Suchý šampón (prvý z ľava) je mojím obľúbeným hlavne v lete, pretože osvieži účes kedykoľvek je nutné, bez zaťaženia vlasov. Vybrala som tiež vitamínový šampón- testujem prvý krát. :D
Detský šampónik odporúčam na zjemnenie vlasov, tento je šetrný a vlasy sú po ňom neskutočne hebké. Novinkou je tiež grepový šampón, ktorý otestujem opäť prvý krát. Vonia veľmi krásne, nevtieravo a predsa super. Už sa teším, aká bude moja reakcia na tieto produkty.
Stoja od 0,99 - 2,19 eur.


3. Holiace gély: 

Prekvapila ma hlavne ružová varianta peny, o ktorej som nemyslela, že bude tak príjemne voňať.
Aj napriek tomu, že je s aloe vera, vonia ako parfum. Vôňa mi pripomína rozkvitnutú lúku plnú kvetov. Ostatné peny sú klasikou, ktorú si kupujem vždy. Modrá varianta je plná kokosu a fialová vonia po čučoriedkach. Odporúčam všetkými piatimi. :)
Cena: 1,99 eur


4. Antiperspiranty: 

Invisible čierny sprej je jednotka. Nezanecháva fľaky na oblečení, chráni fakt dobre a čo je super, jeho cena mi nezruinuje rozpočet. Malinový úúúžasne vonia. Cítiť z neho naozajstnú malinovú vôňu, žiadnu tú umelinovú. Ružový používam hlavne po holení, lebo nezaťažuje pokožku a nedráždi ju.
Gulička je grepová a len ťažko odolávam tej vôni-  grepová zmrzlinka...mňááám. :)
Stoja 1,49 eur.


5. Mix: 

  • Antibakteriálne mydlo (zľava) kupujem pravidelne, je veľmi dobré na čistenie štetcov- nevysúša ich.  Stojí 1,79 eur.
  • Balea Trend It Up  mlieko na vlasy používam hneď na mokré vlasy. Vyhladí ich, zjemní a po jeho použití už nemusíte vlasy žehliť. Ideálny na dovolenku. :)  Stojí okolo 2 eur.
  • Tubu krému na ruky papája mám už tretí kus. Bohovsky vonia, rýchlo sa vstrebáva a zjemňuje ruky. Stojí okolo 1,50 eur.
  • Balea Soft and Clear fluid na vyrážky aplikujem vždy večer na očistenú pleť. Jedna kvapka priamo na vyrážku a do rána je vysušená. Geniálna vecička. :)  Stojí 2 eurá.
  • Telové mlieko do sprchy som vzala na otestovanie a musím uznať, že sa vydarilo. Príjemne na tele, akurát ide kúsok ťažšie "dole". Pokožku musíte viac krát prejsť hubkou alebo rukou. No na suchú kožu alebo pre tých, čo neznášajú krémovanie, odporúčam.   Cena je 3.49 eur.


Vyskúšali ste už niektoré z týchto vecičiek? Ak áno, podeľte sa o svoj názor dole v komentároch.

Majte príjemný zvyšok dňa :)

Vaša S.




You May Also Like

0 komentárov

Thank you for your comments, I appreciate them. <3