Testovanie vlasových "expres" kúr

by - 16 júna

Hi friends,
v prvom rade sa ospravedlňujem, že píšem až tak neskoro, no povinnosti sú neodkladné a skúšky čakajú. :)
V posledných dňoch som testovala nami obľúbené expresné kondicionéry a balzamy na vlasy. Tieto super vecičky okamžite hydratujú vlasy, prevoňajú ich a k tomu dodajú lesk a pružnosť v jednom kroku. Je ich však nespočetné množstvo a je ťažké vybrať si niektorý z nich, preto som pre Vás otestovala trojicu najpredávanejších balzámov: 

  • Loreál Paris Elséve Full Repair regeneračný balzám na poškodené vlasy
  • Schwarzkopf Gliss Kur Oil Nutritive regeneračný balzám na vlasy náchylné na štiepenie končekov
  • Aussie Miracle Recharge Frizz Remedy balzám na vyhladenie vlasov

1. Loreál Paris Elséve Full Repair regeneračný balzám na poškodené vlasy:

S touto značkou nemám veľmi skúsenosti, no balzám je celkovo fajn. Konzistencia je "mlieková", vôňa veľmi pekná, obal a balenie uspokojivé. Tento balzám vlasy nezaťažuje, dajú sa ľahko rozčesať, no neodporúčam používať ho na suché vlasy- zlepuje ich. Moje vlasy po ňom boli pekne voňavé a ľahko rozčesateľné, no zázraky sa veľmi nediali. Odporúčam ho na suché a normálne vlásky. Pri mastnejších vlasoch neodporúčam, vlasy len zbytočne opäť zamastí a polepí. Používam ho najmä v zime. Jeho cena sa pohybuje od 3-5 eur. Moje hodnotenie je 5/10 bodov. Ani ma nenadchol, ani nesklamal. :)


2.   Schwarzkopf Gliss Kur Oil Nutritive regeneračný balzám na vlasy náchylné na štiepenie končekov: 

Gliss Kur balzamy sú mojimi obľúbenými. :) Sú to produkty, ktoré vlasom neuškodia skôr naopak, hriva je s nimi veľmi krásne voňavá a vyživená, čo vidieť aj na končekoch. Tento druh je nový, použila som ho zatiaľ len 3 krát, no už teraz viem povedať, že je ako stvorený na dovolenku. Ak Vám more a slnko vysuší vlásky, tento šikovný pomocník ich dá raz dva do laty. :) Konzistenciu má dvojfázovú, je nutné ho pred použitím pretrepať. Vonia veľmi zvláštne, no nie je to až tak hrozné. Stojí 3,59 eur. Dávam mu 8/10 bodov.


3.  Aussie Miracle Recharge Frizz Remedy balzam na vyhladenie vlasov:

Najlepšie na záver. :)
Topka zo všetkých balzamov, aké existujú. Nechápem, ako som mohla bez neho doteraz žiť. :P Vlasy sú po ňom ako znovuzrodené, lesklé, krásne hebké, voňavé ( vonia ako žuvačka ), končeky zregenerované....čistá lahoda. Kto skúsil značku Aussie, určite si ju zamiloval tak ako ja. Tieto výrobky sú u nás veľmi predražené, no v zahraničí ich máte za lacný peniaz, takže určite odporúčam zadovážiť si aspoň jeden produkt. Balzam je tekutej konzistencie, použiť ho môžete aj na suché vlasy- tento jediný ich nezamastí ani nezlepuje. Kúpite ho v DM drogerii a stojí 4-6 eur. Jednoznačne dostáva 10/10 bodov.


Máte aj Vy doma svoj poklad, ktorý používate na vlásky? Ak áno, napíšte mi do komentára, ktorý produkt je Váš favorit. :)

S.





You May Also Like

0 komentárov

Thank you for your comments, I appreciate them. <3