MIXA Anti-Imperfection

by - 16 júla

Ahojte,

dnes Vám predstavím rad pleťovej starostlivosti od Mixa na pleť so sklonom k nedokonalostiam. Testujem tento rad už 7 dní a určite v ňom budem pokračovať.
Tak poďme na to... :)


Čistiaca a zmatňujúca pleťová voda bez obsahu alkoholu :

Aj napriek tomu, že ju používam každý deň ráno aj večer, z vodičky ubúda len veľmi málo čo je fajn, pretože dlho vydrží. Táto pleťovka je mojou topkou....láska na prvé použitie. :)
Konečne ma nič neštípe, konečne nemám pleť červenú ako reďkvička a konečne voda, ktorá moju pleť zmatní. Vôňa je nevtieravá, taká jemnučká. Neobsahuje parabény ani alkohol. Akurát čo mi vadí je uzáver, pretože vodička ľahko vyteká, preto ju treba mať postavenú vodorovne. Pleť upokojí, zjemní a zbavuje vyrážok. Čierne bodky taktiež miznú. Pleťovka stojí 3,79 eur na eshope Retrogéria, link nájdete TU
S vodičkou som spokojná, registrujem zlepšenie pleti, preto jej dávam 10/10 bodov. ;)




Tónovací ochranný krém proti nedokonalostiam s OF 15 :

Krémik je obohatený o čistiaci Zinc PCA. Pomáha chrániť pleť pred znečistením, má zmatňujúci účinok ktorý je viditeľný okamžite. Krém je sfarbený do zlato-hneda no farba je univerzálna, čiže sa prispôsobí každej pleti. Obsahuje ochranný faktor, čo je teraz v lete na nezaplatenie. :)
Páči sa mi obal krémiku, je menší, akurát do kabelky. Mne nahrádza v týchto horúcich dňoch podkladový krycí krém. Pleť je po ňom krásne zjednotená, pekne vonia a vyrážky postupne vysušuje. Akurát ma mrzí, že je to denný krém. :( 
Stojí 3,79 eur na rovnakom eshope ako vodička TU.
Za mňa dostáva 8/10 bodov. 




Mixa je kozmetika pochádzajúca z Francúzka, čo sa odzrkadlilo aj na jej výrobkoch. Tento rad mi perfektne sadol, som s ním spokojná, cenovo ma nezruinuje a páči sa mi, že produkty sú dostupné v každej dobrej drogérii. 




Čo hovoríte na tieto produkty? Vyskúšali ste už tento rad od Mixy?
Podeľte sa so mnou o vaše názory dole v komentároch. :)

Prajem pekný deň  <3
S. 


Žena netúži ani tak po kráse, ako po tom, aby sa páčila.

You May Also Like

0 komentárov

Thank you for your comments, I appreciate them. <3