* Summer shopping *

by - 22 júla

Ahojte priatelia,
prednedávnom som bola na letný nákup oblečenia a doplnkov. Rozhodla som sa pochváliť Vám aspoň s niektorými úlovkami.  ;)

PLAVKY: 

Tieto mi kúpila mamka a mala som ich už v Chorvátsku. Sú veľmi pekné a pohodlné.

Kúpené v GATE.  Stáli spolu 11 eur. Tiež som ich mala na dovolenke, sú príjemné na nosenie a dobre sa v nich pláva. :)

KRAŤASY:

Ulovené v HM. Stáli 10 eur a ľudia za nimi šaleli. Len tak tak som ich pre seba uchmatla . :D

JEANS:

Kúpené v RESERVED. Stáli 15 eur a sú neskutočne pohodlné. Ako druhá koža. 

TOPY: 


Tričko mám z HM a stálo 5 eur. Nie je ničím zvláštne, akurát sa mi páčilo, že má vzadu hlbší výstrih, čo vyzerá úžasne ak máte opálený chrbát.

Kúpené v NEWYORKER  a stálo 2,99 eur!!! Príjemný materiál na nosenie, triko je cropped strihu a mali aj iné farby.

Očarujúca červená farba. :) Tričko som kúpila v ORSAY a po zľave stálo 7 eur. 

Triko ulovené z netu, no nepamätám sa, odkiaľ je. :(


SHOES: 


Topánky mám z JOHN GARFIELD. Stáli po zľave 10 eur.

DOPLNKY:

Prstienky som kúpila v NEWYORKER a stáli 3 eurá. V balení boli spolu všetky 3 kusy.

Retiazka je kúpená z ALIEXPRESS. Myslím že stála pár centov, no neviem presne koľko. :)

Páčia sa Vám veci, ktoré som si kúpila? Alebo máte iný štýl obliekania?

Prajem pekný slnečný a horúci deň,
Vaša  S.


„Pre mňa je obliekanie forma sebavyjadrenia – existujú isté nápovedy o tom, kto ste, v tom, čo si obliekate.”
                                                                                                         Marc Jacobs











You May Also Like

0 komentárov

Thank you for your comments, I appreciate them. <3