AVON objednávka - recenzia :)

by - 08 augusta

Vitajte priatelia,
v utorok som objednávala výrobky z Avonu a napadlo ma, že o nich niečo napíšem. :)
Určite každý pozná túto kozmetickú značku, mnohí od nich objednávajú výrobky alebo dokonca s touto firmou spolupracujú. Mne sa táto kozmetika zapáčila kvôli kvalite, príjemným vôňam a cene. 
Produkty, ktoré som od nich objednala Vám teraz dôkladne predstavím a verím, že Vám táto recenzia pomôže pri výbere. ;)


Body and foot:




* Senses sprchovací peeling:

Veľmi pekne vonia, cítim v ňom citrón a zelené jablko. Ako peeling je vynikajúci, nedráždi veľmi pokožku. Po sprche je pokožka krásne hladká a voňavá. Používam ho hlavne na nohy, brucho, ruky a na suché miesta, ako sú napríklad lakte. Odporúčam ho použiť pred holením nôh, krásne ich zjemní. Som s ním spokojná, stojí 2,90 eur a kúpite ho TU.




* Foot works krém na nohy ( biely ):

Rýchlo sa vstrebáva, vonia po mäte a citróne. Má hydratačné účinky, moje chodidlá zanecháva pekné jemné a bez suchých miest. Používam ho hlavne večer. Natriem si krém na nôžky a natiahnem si bavlnené ponožky. Vtedy krém účinkuje ešte lepšie a výsledky sú vynikajúce. :) Stojí 1,90 eur a určite sa k nemu vrátim. Je to skvelý pomocník. 


* Foot works peeling na nohy s morskou soľou:

Peeling používam pravidelne, pretože nohy nielen prekrví, ale tiež zbaví otlakov a suchých miest. Tento s morkou soľou mi padol hneď od prvého použitia. Má hrubšie zrniečka, čo je dobré hlavne na päty. Neodporúčam ho používať na telo!!! Zbytočne by pokožke ublížil. Stojí 1,90 eur a je jeden z TOP peelingov na nohy. :)


Body and face: 


* Telový sprej s pivoňkou a passion fruit:

Tento sprej je mojou srdcovkou. Mám už druhé balenie a vonia neskutočne. V lete sa snažím obmedziť ťažké parfumy a vône, preto volím jemnú variantu telových sprejov. Vydrží dosť dlho a okrem toho, nezanecháva stopy na oblečení. Stojí 1,90 eur. Za mňa rozhodne odporúčam, skvelá voľba na letné dni. :)

* Nutra effects hydratačný krém na tvár:

Krémik ma ohúril. Je veľmi jemnučkej konzistencie až gélovej. Má neutrálnu vôňu a myslím, že sadne každému typu pleti. Môžete ho používať buď ako podklad pod make-up alebo len čisto ako denný krém. Rýchlo sa vstrebáva, má krásne balenie a jeho cena je 4,50 eur.
Ja ho nanášam pod make-up a som s ním spokojná pretože sa nešúpe ani nedrobí. Za tú cenu rozhodne stojí za vyskúšanie. :)

Lips and eyes: 


* AVON super shock špirála na oči: 

No, táto špirálka ma veľmi neohúrila. Stojí 3,50 eur no za takú cenu nájdete rozhodne lepšie špirály. Po prvom nanesení ju na riasach nevidieť, preto treba použiť minimálne 5 vrstiev. Po niekoľkých hodinách opadáva a drobí sa. Určite u mňa neboduje. :(


1 vrstva

viac vrstiev


* AVON 3D plumping lesk na pery:

Užasnýýýýý lesk! Jeden z mojich obľúbených. Má chladivé zloženie a vyplňuje pery, čiže vyzerajú objemnejšie ako v skutočnosti. Obsahuje mentol a oleje, preto sú pery jemné a hladké. Mojím top odtieňom je plumping pearl.  Z tohto lesku mám už tretie balenie a rozhodne ho odporúčam. Stojí 3,90 eur. Na perách je nádherný. :)


* Rúž na pery:

Tento odtieň som vybrala náhodne ale musím uznať, že sa mi páči. Na perách veľmi dlho vydrží, má zamatový efekt a príjemnú vôňu. Páči sa mi dizajn rúžu a celkovo ho hodnotím kladne. Je to novinka z nasledujúceho katalógu, preto Vám neviem povedať, aký je to odtieň. :( Stojí 3,90 eur.

Používate kozmetiku od Avonu? Napíšte mi dole do komentárov Váš názor.

Prajem Vám pekný zvyšok horúceho dňa
S.



You May Also Like

0 komentárov

Thank you for your comments, I appreciate them. <3