- DM Box Summer Edition 2015 -

by - 27 augusta

Ahojte,
konečne nastala chvíľa na očakávanú recenziu DM BOXu. Letná edícia je fajn, no neuchvátila až tak, akoby mala. :(
Krabičku som dostala od priateľa, ktorý mi ňou urobil veľkú radosť. Obsah však veľmi nepotešil. Ved´ posúďte sami.
Zelený obal krabice je nádherný, už sa teším, ako si do nej poukladám všetky svoje vzorky.;)


Poďme si pozrieť obsah boxu:



1. Zubná kefka SWISSDENT PROFI:
Krásny obal kefky, určite ju využijem. O tejto značke som počula len samé chvály, vraj je lepšia ako moja obľúbená Curaprox. Teším sa, ako ju vyskúšam.

2. FA sprchovací gél magic Oil: 
Nemám veľmi v láske Fačko, no tento sprcháč príjemne prekvapil. Ma neodolaťeľnú vôňu, krásne pení a hydratuje pokožku. Na Dove však nemá, takže ho hodnotím len pozitívne. Nie je to však nič extra. Troška ma však zarazilo, že v každom boxe je sprchovací gél. Brala by som zmenu, trebárs peeling alebo krém.

3. Pantene kondicionér na vlasy: 
Mala som šampón z tejto rady a bol celkom fajn. Tento kondicionér však zázraky nerobí. Použila som ho síce len jeden krát, no podľa mňa je kondicionér dobrý vtedy, ak výsledky vidím už po prvej aplikácii. Tento nič moc.

4. Bionsen deodorant: 
Bionsen nepoznám, počujem o nej prvý krát. Zatiaľ som výrobok nepoužila, no krásne vonia tak dúfam, že bude aj tak "krásne" účinný. Ak máte niekto skúsenosti s touto značkou, napíšte mi dole do komentu.

5. Nivea perlové sérum Q10 plus: 
Sérum ma z celého boxu potešilo najviac. Aj keď je určené pre ženy po 30tke, hneď som ho vyskúšala. Super konzistencia, krásny obal...perfektné. Pri stlačení pumpičky vám vyjde spučená gulička, ktorú nanesiete vklepávaním do pokožky. Pre pleť po 30tke úžasná vec. Účinky boli viditeľné už na druhý deň. Pleť vyzerala oddýchnuto a sviežo. Po mojom 4 dňovom maratóne vstávania ráno o 4 viem, o čom hovorím. 

Aaa ešte raz celý box pokope: :)


Čo hovoríte na summer edition? Páči sa Vám alebo bola lepšia Táto krabička? 

Majte pekný deň priatelia.
Vaša S.



You May Also Like

0 komentárov

Thank you for your comments, I appreciate them. <3