- Líčenie krok po kroku s paletkou Maybelline The NUDES -

by - 15 augusta

Ahojte,

dnes mám pre Vás pripravené svoje prvé líčenie tak dúfam, že sa Vám bude páčiť a že ho vyskúšate :)



1. Ako prvé som naniesla bázu pod očné tiene od AVONu.
2. Následne som použila bielu ceruzku a vyplnila ňou pohyblivé viečko.
3. Ceruzku som pomocou štetca roztieňovala.
4. Aplikovala som hnedý očný tieň od vnútorného kútika až po vonkajší rám oka.
5. Svetlý tieň od Catrice som nanášala na časť pohyblivého viečka a do kútikov oka.
6. Pod dolné mihalnice som naniesla hnedý tieň. Na záver som pomocou čierneho tieňa naniesla linku na vrchné viečko a pomocou blendovacieho štetca všetko spolu prepojila. Už len špirála a je to hotové. Kto rád používa umelé mihalnice, určite ich v tomto líčení využije. :)

1. 2.

3. 4.

5.  6.




Použité produkty: 
* AVON podkladová báza pod očné tiene
* Essence kajalová ceruzka, odtieň 04 white
* Maybelline paleta očných tieňov The Nudes
* Catrice očný tieň, odtieň 030 Vanilla Sky Ride
* Miss Sporty špirála na oči Studio lash, odtieň 001 Black
* Miss Sporty špirála na oči Pump up Booster, odtieň 001 Black
* Štetce MAC, kúpite HERE
* Štetce Elf, kúpite HERE


Ak sa Vám líčenie páčilo, napíšte mi dole do komentára :)















You May Also Like

0 komentárov

Thank you for your comments, I appreciate them. <3