* My daily skin care routine *

by - 11 augusta

Hi friends,
neodmysliteľnou súčasťou každej ženy je starostlivosť o pleť. Každá z nás ma svoj rituál, ktorý denne praktizuje. Problematická a suchá pleť si priam vyžaduje pozornosť každý jeden deň. Preto by sme si mali svoju tváričku pravidelne pestovať a hýčkať. Moja denná rutina je celkom jednoduchá, snažím sa vždy dodržať 3 kroky starostlivosti, o ktorých som písala TU. Čistenie, tonizácia a hydratácia. 3 kroky k dokonalosti. ;)
Tak poďme na to :


1. Čistenie a tonizácia:

Tvár si čistím pomocou penivého gélu Optimals od Oriflame. Je vhodný na normálnu až zmiešanú pleť a stojí 5,50 eur. Používam ho spolu s čistiacim prístrojom, o ktorom som písala v TEJTO recenzii. Teraz v lete prístroj používam len občas, no vždy keď mám pleť vysušenú, je mojím záchrancom. Na prístroj nanesiem kvapku gélu a krúživými pohybmi pleť čistím. Po vyčistení gélom nastupuje vodička. Momentálne používam Mixu Anti-Imperfection a som s ňou veľmi spokojná. Stojí okolo 4 eur. Na vatový tampónik nanesiem kúsok vody a krúživými pohybmi nanášam na tvár, krk a dekolt. 


2. Hydratácia a starostlivosť o očné okolie:

Deň:  

Na deň používam ľahší krém s OF. Zaľúbila som sa do Avon Nutra Effects hydratačného krému s OF 15. Je ľahkej konzistencie a ideálne sadne pod make up. Viac o ňom TU. Stojí 4,50 eur. Krém nanášam prstami, ktoré predtým jemne zahrejem trením a následne vklepávaním aplikujem na pokožku. Pri zahriatí sa uvoľnia účinné látky a krém sa lepšie vstrebe. 

Večer: 

Po vyčerpávajúcom dni, kedy si pleť potrebuje oddýchnuť, volím prírodnú kozmetiku. Uchvátil ma krém od značky GLL Gabriell, ktorý je vyrobený zo 100 percentných prírodných ingrediencií. Kúpite ho na tomto E-SHOPE, alebo priamo v ich predajni v Košiciach. Tvár mám po ňom ako bábätko, neskutočne krásne vonia a okrem toho, pomáha mi zbaviť sa vyrážok. Ideálny krém na leto. Radím Vám naniesť menšie množstvo, krém sa na tvári zmení na gélovo-olejovú konzistenciu.





Oči:

Na oči používam dva typy krémov. Krém od Mary Kay používam len po prežúrovanej noci. Vačky a kruhy pod očami budú s týmto malým zázrakom okamžite minulosťou. Stojí okolo 30 eur, no má fakt skvelé účinky. Krém nanášam vklepávaním pod oči a tiež na obočie. Obočie je vďaka nemu krásne lesklé a upravené.
Druhým krémom je Oriflame Optimals krém na oči a očné okolie. Má hustejšie zloženie, preto ho stačí použiť menej. Používam ho každý večer pred spaním. Som s ním celkom spokojná. Vačky postupne miznú a kruhy už po 3 použitiach. Stojí okolo 4 eur.



3. Extra: 

Na odlíčenie makeupu používam jedine Bioderma Sensibio vodičku. Mám už 5 balenie a stále je mojou najobľúbenejšou. Poradí si hravo s vodeodolným líčením a pritom neštípe. Moja srdcovka. <3
Stojí okolo 15 eur a nájdete ju už aj v DM drogérii.


Vždy v nedeľu nanášam na pleť masku, ktorá jej dodá extra starostlivosť. Momentálne používam AVON Clearskin čistiacu masku s minerálmi a čiernym uhlím. Na čierne bodky je najlepšia. :)
Stojí 3,50 eur. Masku nanášam rukami alebo štetcom, ktorý kúpite v každej dobrej drogérii.

Aká je Vaša pleťová rutina? Používate niektorý z týchto výrobkov?

Have a nice day, friends :)

S.

You May Also Like

0 komentárov

Thank you for your comments, I appreciate them. <3