Testovanie telových mliek/krémov

by - 01 augusta

Ahojte priatelia :)
Na poličke sa mi nakopilo pár telových produktov, ktoré som buď dostala, alebo kúpila. Niektoré používam pravidelne, iné len občas. Tieto krémy však stoja za mienku, pretože za pár korún zoženiete veľa muziky. 
Prejdime teda na samotné produkty: 



1.EUCERIN telové mlieko pre citlivú pokožku (9,99 eur): 

Eucerin kozmetiku nájdete v lekárni. Mojím prvým úlovkom od tejto značky je telové mlieko, ktoré vidíte na fotke. Som s ním veľmi spokojná, pokožku hydratuje, má nemastné zloženie a vonia ako telový krém od Nivey. Patrí medzi mojich favoritov najmä v zime, pretože jeho hútne zloženie poskytne pokožke komfort hlavne v zimných mesiacoch. Je vhodné aj pre alergikov, preto neváhajte, a šup šup po tento zázrak do lekárne. Obsahuje dexpantenol, ktorý stimuluje prirodzenú regeneráciu kože a obnovuje kožnú bariéru. Moje osobné hodnotenie je 10/10 bodov.


2.AVON CARE telové mlieko s materskou kašičkou (2,90 eur):

Ľudia na celom svete poznajú značku Avon, preto sa k ich výrobkom dostanete ľahko a jednoducho cez ich e-shop. Telové mliečko odporúčam každému typu pokožky, je totiž univerzálne využiteľné. Mojím spoločníkom je už druhé balenie. Vonia neskutočne pekne, po mede a mlieku. Poskytuje 24 hodinovú hydratáciu, má nemastné zloženie a rýchlo sa vstrebáva. Obsahuje minerálne oleje a spomínanú materskú kašičku. Dávala by som pozor len vtedy, ak ste alergický na med. Má výbornú cenu, je to 400 ml balenie a okrem toho, skutočne funguje. Používam ho najmä ak mám suchšiu kožu, ale je fajn aj na každodenné používanie. :)
Moje hodnotenie je 9/10 bodov. 


3.ORIFLAME Optimals body telové mlieko určené pre normálnu pokožku (3,99 eur): 

Napriek tomu, že sa nenormálne rýchlo vstrebáva, ma ničím neohúrilo. Mlieko je riedšej konzistencie, ma peknú sviežu vôňu. Po použití je pokožka jemná a krásne voňajúca, no tento typ mlieka je skôr pre normálnu pokožku. Suchá koža bude po ňom jemnejšia, no výživy sa nedočká. Je to moje prvé balenie, avšak v budúcnosti sa radšej vrátim k Eucerinu. :/
Dávam mu 5/10 bodov.


4.AVON CARE upokojujúce telové mlieko s aloe vera a vitamínom E (2,90 eur):

Po opaľovaní ako stvorené. Jemné zloženie, nelepivé, nemastné, rýchlo vstrebávajúce...Ideálne telové mlieko na dovolenku. :)
Používam ho aj bežne v lete, keď potrebujem osvieženie, no žiaden "ťaživý" pocit na pokožke. Má veľmi príjemnú vôňu. Cítim v ňom aloe, no tiež uhorku. :D Jeho praktické 200 ml balenie sa vojde do kabelky, čiže ho môžete mať pri sebe kedykoľvek budete potrebovať. Obsahuje tiež vitamím E a kamilkový extrakt, ktoré majú upokojujúce a hydratačné účinky. Tento krém je mojím letným must-have kúskom. Hodnotím ho len pozitívne...10/10 bodov.
Foto vyššie. 

5.BIODERMA ATODERM INTENSE krém na atopickú pokožku (9,32 eur):

Ako sa už v názve píše, krém je určený na atopickú pokožku (koža neustále suchá a citlivá). Krémik som vyhrala v súťaži, no používam ho hlavne v zime. Vtedy ho nanášam aj na tvár a ruky. V zime, keď je pokožka stále vystavená chladu, je tento malý pomocník na nezaplatenie. Odporúčam každému, kto má veľmi suchú a citlivú kožu alebo trpí kožným ekzémom. Môj priateľ ho otestoval a bol spokojný. 
Moje hodnotenie je 8/10 bodov. 


6.+7.AVON SKIN SO SOFT telové mlieko na spevnenie pokožky (fialové, 2,90 eur) a mlieko zmierňujúce rast chĺpkov s olejom (biele, 2,90 eur):

FIALOVÉ: Vynikajúci a lacný spôsob spevnenia pokožky. Opäť raz nemastné zloženie, nelepivé, vonia po kvetoch no nie je silno parfumované. Obsahuje babasový olej, ktorý ma obnovujúce a spevňujúce účinky. Mám už tretie balenie a používam ho na spevnenie stehien a bruška. Odporúčam ho aj na iné časti tela, pretože je veľmi účinný. Som s ním spokojná a určite si zadovážim ďalšie balenie. :)
Hodnotím 10/10 bodov.

BIELE: Na tento krém príde rad vždy po holení. Chĺpky na nohách po ňom rastú pomalšie, nezarastajú do pokožky a nohy mám hladké celé dva dni. Super produkt, za vyskúšanie určite stojí.
Dostáva 9/10 bodov. 


Prikladám fotku konzistencie jednotlivých produktov. :)



A čo Vy? Akú telovú starostlivosť používate? 

Majte krásny zvyšok dňa, moji milí :)
Vaša S.

                                 "Čo je krásne, je i dobré, a čo je dobré, čoskoro bude i krásne."
                                                                                                                Sapfó

                                                                                                            

You May Also Like

0 komentárov

Thank you for your comments, I appreciate them. <3