ALCINA červený pleťový zázrak review

by - 15 septembra

Ahojte kočky,
pripravila som pre Vás článok o nemeckej značke ALCINA, ktorá je na Slovensku menej známa, no v zahraničí ju milujú. Táto značka obsahuje prípravky pre každý typ pleti. Počula som o nej len samé chvály tak som sa rozhodla, že ju vyskúšam. Mne padol do oka červený zázrak, ktorý je určený pre suchú až extrémne suchú pokožku. Môj typ pleti je mastný až zmiešaný, no po lete, kedy moja pleť bola strašne vysušená, mi táto maska výborne padla. ALCINA obsahuje nielen pleťovú kozmetiku, ale aj vlasovú. S tou ,bohužiaľ, skúsenosť nemám :(


Červený pleťový zázrak- Hroznová pleťová maska :

Hrejivá pleťová maska pôsobí upokojujúco a pleť zahalí do príjemného teplúčka. Konzistencia je gélová, vonia ako typický krém. Termoregulačná maska obsahuje olej z hroznových jadierok s vysokým obsahom vitamínov ako napríklad vitamín E. Teplo zabezpečí, že maska krásne splynie s pokožkou a vyživí ju. Na dehydratovanú pleť je výborná. Používam ju raz za týždeň a moja pleť je hladká a svieža.

Použitie: Nanáša sa bežne ako iné pleťové masky. Na vyčistenú tvár nanesiem masku v hrubšej vrstve, nechám pôsobiť 15 minút a zmyjem vlažnou vodou. Maska sa na konci zmení na jemnú krémovú emulziu, ktorá sa lepšie umýva.

Cena: 32,72 eur ( kúpite TU alebo u kozmetičky )
 
Konzistencia:  




Osobné hodnotenie: 
Veľmi dobre sa nanáša, je príjemná na pleti, neštípe ani sa nedrobí. Už po prvom použití badať výsledky. Páči sa mi obal výrobku, je praktický pretože si každý naberie toľko, koľko potrebuje. Z mojej skúsenosti ju môžem iba odporučiť. Kto má dehydratovanú pleť alebo strašne suchú, pre Vás je táto láska topkou. Z cenového hľadiska je drahá, no určite sa Vám táto investícia vyplatí. Doposiaľ som nenašla takú dobrú masku ako ALCINA. Super produkt. :)


Máte skúsenosti s touto značkou? Používate vlasové výrobky alebo skôr pleťové?

Prejem krásny deň, dievčence.

Vaša S.

You May Also Like

0 komentárov

Thank you for your comments, I appreciate them. <3