- AVON review -

by - 03 septembra

Vitajte priatelia,
v poslednom čase som nemala čas ani chuť chodiť nakupovať kozmetiku, preto som začala objednávať z Avonu. Je to veľmi pohodlný spôsob a zatiaľ ma ani jeden výrobok nesklamal. Poďte sa spolu so mnou pokochať novými pokladmi, ktoré mi pribudli v mojej kozmetickej zbierke. :)



  •  Anew Clean čistiaca voda na tvár (3,90 eur):
Neparfumovaná, jemná k pokožke, krásne odlíči. Poradí si aj s vodeodolným make-upom. Kúpila som si ju ako cestovnú čistiacu vodu. Doma používam Biodermu, no keď idem niekde mimo, stačí mi aj táto voda. Vyskúšala som ju u kamarátky a padla mi natoľko, že som si ju zaobstarala tiež. :P Stačí malé množstvo, netreba to preháňať. Odlíči pekne, nerozmazáva make-up. Ak niekto z Vás vyskúšal Garnier čistiacu micelárnu vodu, tak táto je dosť podobná. 



  • Planet Spa hydratačný krém s olivami (3,90 eur):
Mám už druhé balenie a som nesmierne spokojná. Využívam ho hlavne v zime, pretože obsahuje olejové perličky, ktoré krásne zjemnia pokožku. V zime je ideálny, ak máte pokožku šupinatú alebo suchú ako šmirgeľ, tento pomocník si s ňou ľahko poradí. V porovnaní s ostatnými krémami, konzistenciou je podobný krému od Eucerin, o ktorom som písala TU. Používa ho aj moje mamina, čiže využitie u nás určite nájde. :)







  • Rúž na pery Color trend  (biely obal- 1,90 eur odtieň: Poppy love , ružový obal- 1,70 eur odtieň: Deco pink) a ceruzka na pery (1,90 eur odtieň: Pink bouquet):
Color trend má krásne odtiene rúžov a dobrú konzistenciu. Mám od nich pár ďalších kúskov, no tieto sú najlepšie. Nestoja veľa, takže si ich môže dovoliť každá z nás. Poppy love odtieň je sviežo červený, na perách pôsobí luxusne. Nosím ho aj cez deň, pričom oči a tvár ostanú v neutrálnych farbách, aby vynikol rúž. Deco pink pery opticky zväčšuje, skvelo vonia po vanilke a dlho vydrží. K čiernej linke a hustým riasam ako stvorený. Ceruzku na pery používam ako podklad pod rúž. Tento odtieň je vhodný aj pod červené odtiene, prispôsobí sa im. :)

Používate rúže? Alebo viac fandíte leskom na pery?

Prajem Vám pekný zvyšok slnečného a teplého dňa,
Vaša S.

You May Also Like

0 komentárov

Thank you for your comments, I appreciate them. <3