Favoriti za mesiac august 2015

by - 02 septembra

Ahojte priatelia,
pripravila som pre Vás moje must-have kúsky augusta. Výrobky, ktoré sa stali mojimi favoritmi, sú cenovo veľmi prijateľné. Kúpite ich v drogérii, lekárni alebo na internete.

* Balea deodorant invisible (1,49 eur):
Za takú cenu neskutočne dobrý efekt. Mám už druhé balenie a poviem Vám, tento sprej je fakt na nezaplatenie. Jemná vôňa, nič výrazné ani príliš sladké. Žiadne biele fľaky na oblečení, žiadne hrudky ani žlté mapy. Do favoritov som ho zaradila preto, lebo poskytuje naozajstnú ochranu, na pokožke nedráždi a vydrží dosť dlho. V porovnaní s inými značkami, konzistencia je tekutejšia, podobá sa deodorantom od Garnier. Po nastriekaní treba chvíľku počkať, aby sprej uschol. Myslím, že to je len malá nedokonalosť, ktorá sa dá prehliadnuť. ;)


* Avon makeup setting sprej (2,50 eur) a Avené termálna voda v spreji (7,90 eur):
Fixačný sprej na tvár používam denne. Make-up krásne zafixuje, zjednotí a nedovolí mu, aby sa v priebehu dňa rozmazal alebo poškodil. Dievčatá, tie z Vás, ktoré nevyskúšali fixačné spreje, nevedia, o čo prichádzajú. Bombová vecička! Tento z Avonu je cenovo dostupný pre každú z Vás, tak šup šup objednávajte z avon.sk. V lete je tento produkt nevyhnutnosťou. Odporúčam ho všetkými desiatimi.

Avené termálna vodička slúži na všetko. Ja ju používam na osvieženie pleti počas horúčav, na dehydratovanú pleť, po holení na nôžky, aby ma neštípali a tiež na všetky ranky, štípance a boliestky. Veľká vďaka tomu, kto ju objavil. Pre svoje multifunkčné využitie je právom zaradená do favoritov. 


* Avon Advance Techniques daily shine sérum na vlasy (3,50 eur):
Najlepšia vec na vlasy, akú som kedy mala. Používam ho 2 roky a moje vlasy bez neho neprežijú už ani jedno umytie. Hravo si poradí s rozštiepenými končekmi, uzlíkmi a zapletancami. Je vhodný aj na finálny efekt lesklých vlasov. Vyhladenie, lesk, výživa...a ta vôňa :P. Stojí za vyskúšanie. Verte mi, každý ho len chváli. Nanáša sa buď na suché alebo mokré vlasy. 


* Štetec na make up od Avonu (4,90 eur) a špirálka Catrice glamour doll (4,19 eur):
Keď je horúco, na mojej tvári neznášam veľa make-upu. Čo však musí byť, je špirála. Riasy sú po nej hneď upravenejšie a žiarivejšie. V auguste som používala hlavne značku Catrice, ktorá ma pozitívne prekvapila. Dlho vydrží, nežmolká sa a netrúsi. Parádna kefka, ktorú ste mohli vidieť v tejto recenzii. Vyskúšala som už veľa špirál, no táto je jedna z tých lepších. Som s ňou spokojná a určite ju budem používať ďalej. 

Púder, make-up aj líčka nanášam jedine štetcom. Používam hlavne značku Zoeva, no tento multifunkčný štetec si ma získal hneď po prvom použití. Štetinky sú jemnučké, príjemne na dotyk a ľahko sa čistia. Krásne s ním nanesiem nielen tekuté prípravky, ale aj práškové či krémové. Ak zháňate dobrý a kvalitný štetec, no nechcete utratiť majland, určite si zadovážte tento zlatý skvost.;)


Aký sú Vaši favoriti? Používate na líčenie štetce alebo si vystačíte s aplikátormi a prstami?

Have a nice day :)

S.

You May Also Like

0 komentárov

Thank you for your comments, I appreciate them. <3