I LOVE ESSENCE

by - 17 septembra

Ahojte kočky,

včera som bola na menší nákup v Dmke. Kúpila som hlavne dekoratívnu kozmetiku od značky Essence. Prichádza jeseň, a s ňou nové trendy v líčení, nové produkty a tým pádom výpredaj pôvodných balení. Teraz, keď Essence uvádza novú kolekciu, kúpite staršie výrobky za polovičné ceny. Mne sa vďaka tomu podarilo uloviť paletku tieňov a rozjasňovač za smiešnu sumu.


A čo som vlastne nakúpila? 

1.Ceruzky na oči v odtieni 25- Feel the mari-time a 04- White (1,19 eur):
Bielu ceruzku som používala v líčení, ktoré nájdete TU. Kúpila som si ešte jednu do zásoby, pretože ju často používam. Konzistenciou je veľmi jemná, krémová a nerozmazáva sa. Za tú cenu kvalitný produkt. V minulosti som používala tyrkysovú linku, no žiadala sa mi zmena. Preto som si kúpila ceruzku, ktorá ma neskutočne krásnu pigmentáciu. Odporúčam ju všetkými desiatimi. Ceruzky sa nelámu ani príliš netupia, a ľahko ich ostruháte :)



2. Essence cover stick krycia tyčinka odtieň 01-Matt sand (2,19 eur):
Tlieskam tomu, kto vyrobil tento produkt. Pre mňa je korektor základ v líčeni, kedže mám problematickú pleť s vyrážkami. Tento zázrak je neskutočný. Najlepšia krycia schopnosť, ktorá prekonala značky Rimmel a Maybelline. Neskutočne dobrá konzistencia, ľahko sa nanáša, krásne sa zapracuje...dokonalý produkt. Niekedy mi pri líčení stačí použiť tento korektor s púdrom, a základ mám hotový. Dievčatá, tie z Vás, ktoré máte vyrážky a neviete ako ich kvalitne zamaskovať, bežte do drogérky a kupujte! Ja si už bez neho svoju make-up rutinu neviem predstaviť :)

3. Essence soo glow rozjasňovač (1,49 eur po zľave):
Môj nový produkt na ktorý sa teším, až ho vyskúšam. Zatiaľ som ho testovala na ruke a zloženie je veľmi príjemné. Je to krémový rozjasňovač, ktorý sa po nanesení zmení na púder. Má jemné pigmenty, ktoré sa hodia do školy, ale aj na večer. Kúpila som si odtieň 20-Bright up your life a je naozaj veľmi pekný, čo myslíte?


4. Paletka očných tieňov All about chocolates (1,69  eur po zľave): 
Moja nová láska, ktorá mi pribudla do zbierky. Jej kamoška, paletka All about nude, je už doma a som s ňou spokojná. Čo sa týka pigmentácie, tiene patria k priemeru, no nie sú zlé. Pracuje sa s nimi dobre, neprášia sa a dlho vydržia. Ako som už písala, pigmentácia je priemerná, no mne to nevadí, pretože sa skvelo hodia do vnútorného kútika, alebo na rozjasnenie pod obočím. Pridávam fotku pigmentácie obidvoch paletiek- All about nude obal pozri hore:



5. Rúž na pery Essence ružový obal odtieň 66-Pink treasure (2,19 eur) a rúž na pery dlhotrvácny čierny obal odtieň 01-Coral calling (2,49 eur):
Rúž 66 má gélové zloženie, je vhodný hlavne v lete. Obsahuje prírodné oleje, ktoré pery vyživujú a chránia. Krásne vonia po vanilke a na perách vytvára jemný film. Vydrží síce kratšie, no miesto balzamu výborná voľba. 
Rúž 01 vonia po cukríkoch a je dobre pigmentovaný. Výdrž je dlhšia ako u jeho predchodcu, no tiež to nie je veľká sláva. Páči sa mi odtieň a vôňa, no rúž radím k priemeru. 



Používate kozmetiku Essence? Máte svojho favorita? Napíšte mi dole do komentu. :)

You May Also Like

0 komentárov

Thank you for your comments, I appreciate them. <3