Favoriti za mesiac: SEPTEMBER

by - 02 októbra

Ahojte všetci,
v prvom rade sa ospravedlňujem za dlhšiu pauzičku, no nebojte sa, som späť a plná nových inšpirácii a nápadov. :)
Dnes mám pre Vás pripravených pár mojich septembrových miláčikov tak sa pohodlne usaďte, začíname. :)

1. Krém na ruky Milk and Honey (oriflame: 5,50 eur):















     









Neskutočne krásna vôňa pridala tomuto krémiku na luxuse. Med je najlepší skrášľovací prostriedok organického pôvodu a mlieko patrí k najlepšie vyživujúcim zložkám kozmetiky. Už samotná Kleopatra poznala jeho účinky. Traduje sa, vraj mala príjemné jemnú a hodvábnu pokožku vďaka mliečným kúpeľom. V dnešnej dobe sa už kúpať v mlieku nemusíme, máme totiž kozmetiku, ktorá skrášľovanie zvládne za nás. A príjemne hebkú pokožku, napríklad rúk, môžeme mať na počkanie.:)
Krémik má jemnú krémovu konzistenciu, podobnú Nivea modrému klasickému krému. Vonia kráľovsky medovo, nádherne zhydratuje pokožku, rýchlo uschne, má úžasný obal a vojde sa aj do tej najmenšej kabelky. Kúpite ho priamo z Oriflame.com. 

2. Balea Soft and Clear fluid na zmiešanú pleť (DM Drogeria: 1,99 eur):




   



















Fluid je krémovo-gélovej konzistencie a používa sa na zabránenie tvorbe vyrážok. Používa sa pred aplikáciou denného alebo nočného krému. Poznáme rôzne druhy fluidov, buď na omladenie pleti, proti vyrážkam alebo na unavenú pleť. Ako som už písala dávnejšie, mám zmiešanú pleť a dosť často sa na nej tvoria vyrážky. Napriek tomu, že už dávno nie som v puberte, vyrážky nie a nie vymiznúť. Tento fluid som zaradila k favoritom, lebo ho používam denne a som s ním spokojná. Rýchlo sa vstrebáva, neupcháva póry a ako podklad pod makeup alebo pod nočný krém je vynikajúci. Cenovo mi veľmi vyhovuje a jeho balenie je prakticky riešené. Obsahuje kyselinu salycilovú a zinok, ktoré aktívne bojujú proti tvorbe nových vyrážok. Dávam mu 10 bodov z 10. :)


3. Balea termálna voda v spreji (Dm Drogéria: 2,19 eur):


Mojou absolútnou topkou sú termálne vody. Pleť osviežujú, upravujú jej tón a príjemne schladia. Mojou najobľúbenejšou značkou termálnych vôd je Avéne, no v lete som jednu 300 ml dopoužívala, tak som sa rozhodla, že si zadovážim novú. V tom čase som bola v drogérii a objavila túto skvelú vodičku. Ostala som prekvapená- za pár šupiek eur toľko efektu. Stala sa mojou druhou top termálnou vodou a musím povedať, že jej účinky sú stále lepšie a lepšie. Odporúčam ju každej z Vás, ktorá nechce minúť majetok za termálku, no chce vidieť cielený efekt. Veľmi dobrý produkt- čo iné čakať, Nemci sú v kozmetike špička. ;)

Dekoratívna kozmetika: 


  • Maybelline Affinitone lícenka, odtieň: 62 Rosewood (Dm Drogéria: 2,99 eur):
Lícenky zbožňujem, dodajú tvári krásny rumenec a lesk v jednom. Mojimi obľúbencami sú broskyňové odtiene a svetlo ružové, lebo ich môžem nosiť nielen cez deň, ale aj večer. Maybelline sám o sebe má kvalitné výrobky, no táto farbička je famózna. Kvalitné krytie, vôňa ruží a fantastické balenie. V mojej kozmetickej taštičke nesmie chýbať. Odtieň je neutrálny broskyňový a hodí sa každej z nás. V porovnaní s lícenkami,ako napríklad od Essence, má horšiu pigmentáciu, ale zato kvalitnejší finish. Farba na líčkach vyzerá veľmi dobre, bohužiaľ na ruke ju príliš nevidno. :( Za vyskúšanie však stojí za to. :)



  • Avon set na úpravu obočia (Avon: 3,90 eur):
Obočie si upravujem vždy, a na úpravu sa mi najviac osvedčila farba. Set obsahuje vosk na zafixovanie obočia a farbu na obočie. Farba je univerzálna, no hodí sa každej farbe a typu obočia. Balenie obsahuje štetec a zrkadielko, takže si môžete obočíčko upraviť hocikde a hocikedy. Toto je moje tretie balenie a používam ho už rok a pol. Jedno balenie vydrží cca pol roka. Po použití farby obočie vyzerá prirodzenejšie, a so setom sa veľmi dobre a ľahko pracuje. Obočie si s ním dokáže upraviť aj začiatočníčka. :)



  • Essence paletka očných tieňov All about chocolates (Dm Drogéria: 1,69 eur):
O tejto paletke som písala TU , no musím ju zaradiť k septembrovým favoritom, lebo som ju používala celý mesiac a ešte ma neomrzela. Dá sa výborne kombinovať s inými tieňmi, tiene samotné v paletke sú kvalitné, akurát že sa troška viac prášia. Odtiene sa medzi sebou dajú tiež pekne kombinovať a nájdete toľko tých kombinácii, že budete prekvapení. :D Biele odtiene sa hodia pod obočie alebo do vnútorného kútika, no viete si s nimi založiť celé líčenie. Sú vhodné aj ako podklad pod tmavšie tiene, aby tmavé farby vynikli. Hnedé zvýraznia očný oblúk, no hodia sa aj ako linka na oči. Po namočení aplikátora získate úplne iný rozmer tieňov. Očarujúce kombinácie, a to vďaka jednej paletke. :)


Páčia sa Vám moji favoriti? Máte svojho obľúbenca?

Želám krásny zvyšok dňa a príjemný víkend,

Vaša S.


„Všetko je krásne, ale nie všetci sú schopní to vidieť.“
Konfucius

You May Also Like

0 komentárov

Thank you for your comments, I appreciate them. <3