- Make-up tutorial: Date -

by - 04 októbra

Ahojte krásky,
pripravila som pre Vás rande make-up tutoriál. Použila som produkty, ktoré sú dostupné bežne v každej lepšej drogérii tak dúfam, že sa Vám bude páčiť a že ho vyskúšate. :)
Zvolila som jemné pastelové farby v kombinácii s purpurovou, ktorá mi oko krásne rozžiarila a dodala celému líčeniu nádych dokonalosti. Dnešné hviezdy budú paletky od Makeup Revolution London: Acid Brights a Iconic 1.
Make-up sa hodí na deň, aj na večer. ;)




1. Dôležité je začať s kvalitným podkladom. Beriem si fluid na zmiešanú pleť od Balei, o ktorej si môžete prečítať TU, a prstami nanášam na celú tvár. Po zaschnutí nanesiem make-up od Oriflamu ( Krycí krém The One ever lasting 7,99 eur: odtieň Porcelain ). Na zapracovanie použijem stippling brush od Avonu. Beriem si korektor od Avonu ( Upokojujúci korektor 2,90 eur: odtieň Fair) a pomocou prstov jemne vklepávam pod oči. Na zakrytie vyrážok a iných nedokonalostí použijem Essence korektor, o ktorom sa dočítate TU. Svoje dielo pekne upravím púdrom od Rimmelu( Stay Matte 4,99 eur: odtieň 001 Transparent ). Na zapracovanie siaham po 106 Powder Brush od Zoevy.



2. Líčkam pridám šťavu, použijem Maybelline Affinitone ( lícenka 2,99 eur: odtieň 62 Rosewood ). Najlepší štetec na lícenku je 128 Cream cheek od Zoevy. Celý podklad potrebujem rozžiariť, aby nepôsobil plasticky, tak si beriem Essence soo glow ( rozjasňovač 1,49 eur: odtieň 20 bright up your life ). Pomocou prstov jemne vklepávam na lícne kosti, nos a nad hornú peru. Podklad mám hotový, idem na obočie. Použijem set na obočie od Avonu ( 3,90 eur ) a obočíčko dokreslím. Moje obočie je dosť mimo, tak sa ho snažím aspoň ako tak upraviť. :D



3.  Teraz sa môžem pustiť do líčenia očí. Zoberiem si Iconic 1 paletku a spolu s ňou tiež štetec na oči od Mac. Na celé pohyblivé viečko aplikujem matný tieň. 



4.  Druhý tieň, ktorý si volím, je z paletky Acid Brights. Krásna purpurová farba sa k jeseni hodí, čo myslíte? Beriem si blending štetec od Mac a postupne nanášam tieň od vonkajšieho kútika smerom do vnútra. Zvolila som jemnejší variant purpuru a Acid Brights paletka má miernejšiu pigmentáciu, ktorá sa mi do tohto líčenia hodí.



5.  Pod obočie aplikujem krásny trblietavý tieň z paletky Iconic 1, ktorý mi pohľad rozžiari. Ten istý tieň nanesiem do vnútorného kútika. Stále používam štetce od Mac. Zoberiem si blendovací štetec, a jemne všetky farby prepojím. 



6.  Purpurový tieň použijem aj na dolné viečko. Beriem si Acid Brights paletku a z nej vyberiem čierny tieň, ktorý využijem na nakreslenie linky. Linku ťahám až za koniec viečka a pretiahnem ju do zobáčika. Posledný krok bude špirála. V tomto líčení som na riasy nanášala Rimmel Extra wow lash ( 3,99 eur: odtieň 003 Extreme Black ). 





7.  Pery zahalím do nude farby. Aplikujem ceruzku od Loreál ( Contour parfait 3,99 eur: odtieň 641 Barely Brown ). So štetcom od Oriflame ceruzku rozotriem. Hotovo! Líčenie je ready a ja môžem vyraziť na rande s mojím krásavcom. :)



Páčilo sa Vám toto líčenie? Máte radi purpurovú farbu?

Pekný víkedník, priatelia. :)

Vaša S. 

„Krása tkvie v oku pozorovateľa.“
W. Shakespeare


You May Also Like

0 komentárov

Thank you for your comments, I appreciate them. <3