My first wishlist

by - 31 októbra

Ahojte kočice,
november je mesiac, kedy sa moja maličkosť rozhodla prísť na svet. Narodeniny má človek len raz za rok, preto aj darčeky, ktoré dostane, by mali byť špeciálne. :)
Z môjho zoznamu želaní sa mi už jedno splnilo-od priateľa som dostala iphone. ;)
Dúfam, že sa mi splnia aj ostatné, a moje narodeniny budú nezabudnuteľné. 
Poďte sa spolu so mnou pozrieť na vecičky, na ktoré mám zálusk. :)

Kozmetika: 

Effaclar čistiaci gél na tvár:
-super gél, je tak jemný, že nedráždi oči a odlíči aj ten najodolnejší makeup
-stačí použiť málo produktu, krásne napení a ľahko sa zmýva
















Zoeva štetce na oči:
-doma mám pleťovú sadu, a som s ňou veľmi spokojná
-štetce vyzerajú veľmi kvalitne a sú pozitívne hodnotené, snáď ich na narodky dostanem :P












 Sleek paletky:
 -krásne pigmentované, keď ich nedostanem na narodeniny, určite si ich kúpim sama :D










Garnier miracle sleeping creme:
-chcela by som vyskúšať túto novinku, nemám totižto poriadny nočný krém, a tento vyzerá skvelo













Other:


Apple iphone 6 phone case:
-keď už mám toho svojho miláčika doma, tak ho musím chrániť pred mojími ľavými rukami :D













HM bižutéria:
-úžasné farby, krásne prstienky a náušnice, proste dokonalosť :)




















Páči sa Vám môj zoznam želaní? Má niektorá z Vás skúsenosti s týmito produktmi? Ak áno, napíšte mi do komentu. :)

You May Also Like

0 komentárov

Thank you for your comments, I appreciate them. <3