(: Christmas GIVEAWAY :)

by - 18 novembra

Ahojte krásky, 
kedže sa blížia Vianoce a čas rozdávania darčekov, nezabudla som na Vás, moje verné čitateľky. ;)
Pripravila som pre Vás zmes telovej kozmetiky, ktorú podľa mňa využije každá žena.
A o čo budeme súťažiť? V balíčku nájdete telový peeling s obsahom čokoládky, krém na ruky s vanilkou a trblietavé telové mliečko. :)



Telový krémik: 



Krém na ruky:



Telový peeling:



 PODMIENKY súťaže:

1. Sledovať môj blog cez Google + alebo Google Friends - kliknete na TENTO odkaz a dáte pridať do kruhov / pripojiť sa k tejto lokalite a napísať mi, pod akým menom ma sledujete + pripísať Vašu emailovú adresu resp. kontakt :)


2. Dať like na moju FB stránku Rebelliouslily, kde odkaz nájdete TU, a opäť mi napíšte meno, pod akým ma sledujete. :)


   
+ navyše Vaše šance na výhru môžete zvýšiť, ak budete sledovať môj blog na INSTAGRAME, kde link nájdete TU + meno, pod akým ma sledujete

Všetky tieto veci mi napíšte dole do komentára. :P

Celkovo môžete získať 3 hlasy, ktoré Vám dopomôžu k výhre :)

Súťaž trvá do 14.12.2015!!! do polnoci, a losovať budem pomocou papierikov. Víťaza zverejním 15.12.2015 na mojom blogu. 
Ak sa mi dotyčný neozve do 7 dní, vyžrebujem iného súťažiaceho.
Súťaž platí pre Slovensko a Českú Republiku. 

Želám všetkým veľa šťastia. :)

Vaša S.

You May Also Like

0 komentárov

Thank you for your comments, I appreciate them. <3