- Favoriti za mesiac: Október -

by - 10 novembra

Ahojte kočeny,
už je tu november, a s ním prichádza zima,chlad a sychravé počasie. V jednom je pre mňa november výnimočný, v tomto mesiaci mám narodeniny. :)
Ďalšou lahôdkou je tiež to, že nastal čas zhodnotiť beauty vychytávky a mojich obľúbencov za október. Tešíte sa? Pretože ja áno- mám pre Vás nachystaných pár špecialít, ktoré je hriech si nezaobstarať. ;)


1.  Krém na ruky s kakaovým maslom a vitamínom E:

Nádherná vôňa a výnimočná jemnosť krému. Moje ruky s ním boli nielen hydratované, ale tiež krásne jemné a mäkké. Z drogériových produktov sa najviac približuje krému Nivea, pretože aj ten je jemný a voňavý. Myslím, že ma vyšiel na 1 euro a objednávala som ho z Avonu. Tento krémik neobsahuje glycerol, ktorý nie je veľmi vhodný pre atopickú pokožku. Kúpila som ho tiež môjmu priateľovi a chválil si ho, ako ešte žiaden iný krém. Je totiž atopik, jeho pokožka na rukách sa strašne vysušuje a šúpe, preto preňho nie je dobrý "každý" krémik. Tento kamarát ma však prekvapil, rýchlo sa vstrebáva a pokožku akoby "napil". Priateľ si tiež pochvaľuje, že nie je mastný a že nevonia typicky žensky. Takže baby, ak chcete kúpiť Vášmu miláčikovi krémik, ktorý Vám nehodí naspäť so slovami že nie je gay, tak toto je správna voľba. :D
Ja ho nosím stále v kabelke, vždy pre prípad. :P 


























2. Olej na vlasy Balea na suché a nepoddajné vlasy: 

Odkedy som zmenila účes, starostlivosti o vlasy venujem dvojnásobok času. Kedže ich mám nafarbené, končeky stratili potrebný tvar a zdajú sa mi suchšie. Olej slúži nielen na poškodené vlasy, ale je skvelý aj ako zábal na vlasy alebo ho môžete použiť ako finálny stylingový výrobok. Obsahuje argánový olej, ktorý je známy vyhladzujúcimi a vyživujúcimi účinkami. Kúpite ho v Dmku, a stojí okolo 3 eur. Vonia nádherne vanilkovo, je príjemnej nie veľmi mastnej konzistencie, a do vlasov sa pekne rozotiera. Obsahuje veľa vzácnych olejov, ktoré bojujú proti starnutiu vlasov a vlásky s ním vyzerajú zdravšie. Do favoritoch som ho zaradila preto, lebo je cenovo dostupný pre všetkých a sľubovaný efekt je viditeľný už počas 1 týždňa. :)



3. Rexona Happy morning antiperspirant:

Moje skúsenosti so značkou Rexona v minulosti neboli príliš uspokojivé. Ich výrobky mi veľmi dráždili pokožku v podpazuší, preto som ich prestala používať. Ked´ som bola na nákupy a všimla som si túto variantu, hneď som ju musela ovoňať. Prekvapilo ma, že nevonia umelo ani príliš silno, tak som ju hodila do košíka, reku že jej dám ešte šancu. Myslím, že som urobila dobre. Sprej vonia za broskyňou a malinami, je sviežej vôňe a čo je super, nezanecháva biele fľaky. Je vhodný pre športovkyne, ale ja pre ostatné dievčatá. Páči sa mi balenie, dobre sa drží a efekt vydrží celý deň. Stojí okolo 2 eur, čo zas nie je veľa. Rexona ma tentokrát nezradila. :)


4. Očný krém TimeWise Mary Kay a pomáda na pery Neutrogena: 

Krémik je mojím obľúbencom hlavne po prehýrenej noci. Očí rozjasní, spevní ich okolie a čo je super, ráno vyzeráte ako po 8 hodinovom spánku. Čiže pôsobí proti jemným vráskam a líniam, ktoré má každá z nás. Obsahuje upokojujúce extrakty, ktoré pokožku očí hydratujú a dodávajú jej stratený jas a žiaru. Šošovkárky tešte sa! Tento zázrak je vhodný aj na naše citlivé oči. :) Konzistenciou je troška hustejší, ale na očiach sa to stratí, čiže kľudne ho môžete použiť aj pod makeup. Cena krémiku je troška vyššia, no ten efekt je zaručený. Stojí 35 eur a kúpite ho na oficiálnej stránke marykay.sk. Ak chcete bojovať proti príznakom  starnutia štýlovo, tak jedine s Mary Kay.






















Pomádu som sem zaradila z dôvodu jedného: nikdy by ma nenapadlo, že Neutrogena bude mať táák úžasné pomády. :D V drogérke som stále okolo nich prebehla, ale nenapadlo ma, že ich vyskúšam. Až dovtedy, pokiaľ na nich bola zľava. Teraz je mojou neoddeliteľnou súčasťou. Pery hydratuje, vydrží na nich, nie ako ostatné balzamy. Ma hutnejšiu konzistenciu, ale mne to nevadí, kedže v zime moje pery doslova trpia suchosťou. Stojí okolo 3 eur a je tak akurát podľa môjho gusta. 


Aký sú vaši favoriti? Máte skúsenosť s mojími výrobkami? Ak áno, podeľte sa so mnou s Vašimi dojmami dole v komentároch. 

Ďakujem za čas a chuť napísať. :)

Vaša S.

You May Also Like

0 komentárov

Thank you for your comments, I appreciate them. <3