Kašmír náš každodenný

by - 12 novembra

Ahojte baby,
už veľmi dlho zháňam šálik, ktorý by ma zahrial, a ktorý by nepôsobil lacno alebo nekvalitne. V dnešnej dobe obchody ponúkajú tisíc rôznych vzorov, farieb a materiálov, no ani jeden nie je extra. :( Vďaka spolupráci s eshopom nakupni-kose-tasky.cz som mala tú česť vyskúšať pravý kašmírový šálik. Ženy, lepší šál som na mojom krku v živote nemala. Tá jemnosť, mäkkosť a nádhera materiálu samotného ma uchvátila...



V prvom rade chcem vyzdvihnúť kuriérsku službu, s ktorou tento eshop spolupracuje. Kuriér bol milý, zásielku mi doniesol až domov a čo je super, nebola nijako poškodená ani otvorená. Po rozbalení škatule mi vyrazila dych farba šálu. Vybrala som si zelenú, pretože sa mi páčila a potrebovala som niečo "šťavnaté" ku béžovému kabátu. Keď som ho vytiahla z obalu, mala som 100 chutí sa doň celá ponoriť. Nič jemnejšieho som doposiaľ v ruke nedržala. Samotný šálik je vyrobený z 90% kašmíru a 10% hodvábu. Mix týchto dvoch látok z neho vytvoril unikát, na ktorý som nesmierne pyšná. Vidno, že materiál šálu je kvalitný, a že pri jeho zhotovení si dali záležať.
Perfektný nielen pre fajšmekrov, ale aj pre bežné dievčatá a ženy, ktoré milujú pocit hrejivosti a láskania v jednom. 



Každá žena by mala mať vo svojej skrini kúsok, ktorý je univerzálny a v prípade "bad days" použiťeľný. U mňa sú to šály, hlavne teraz v zime. Zastúpia šperk a ochranu pred chladom v jednom. :)
Obchodík ponúka širokú škálu farieb, takže si vyberie naozaj každý.
Túto sezónu letí koralová, červená, ale aj tyrkysová, zelená a hnedá. Viac farieb nájdete na eshope. :)
Ako som už spomínala, mám kabát ťavej srsti a preto som ho potrebovala oživiť. Myslím, že sa mi to podarilo, veď posúďte samy. ;)



Šálik je táák krásny, že bude dokonalý darček nielen pre mamu, ale aj pre babku alebo svokru. :P
V ponuke eshopu nájdete tiež kozmetické tašky, cestovné tašky, pončá a dáždniky, a mnoho, mnoho iných potrebných vecí.
Aby sme Vám urobili radosť pri prvom nákupe, po zadaní zľavového kódu sa Vám odráta 100 Kč (3,69 eur) pri nákupe nad 1000 Kč (36,99 eur). Zľavový kupón nájdete na pravej strane blogu, alebo tiež v tomto článku. :)



Dúfam, že sa Vám pašmína páči a že som Vám ponúkla nápad, ako si spríjemniť sviatky a obdarovať niekoho, na kom Vám záleží.

Prajem krásny zvyšok večera,

S.

Ďakujem eshopu nakupni-kose-tasky.cz za poskytnutie šálika. :)



You May Also Like

0 komentárov

Thank you for your comments, I appreciate them. <3