Najkrajšie vianočné balíčky 2015

by - 25 novembra

Ahojte,
Vianoce sa blížia nezávratnou rýchlosťou, a s nimi nastáva kúpa darčekov. Firmy sa prebiehajú, kto "vypustí" do obchodu ten najkrajší vianočný balíček. Popravde, ja by som takéto milučké balíčky dostávala najradšej každý deň, nie len na Vianoce. :)
Vybrala som pre Vás tie najkrajšie a najlepšie, ktoré aj tento rok dobijú Vaše srdiečka. 
Všetky balíčky nájdete v Dm drogérii, kde aktuálne za 75 bodov získate dodatočnú zľavu 25%.


1. Balea set s vanilkou:

Dúfam, že ma ospravedlníte, no musela som sety fotiť z katalógu. :D
Tento rok sa Balea neskutočne "vytiahla". Nádherné boxy, farebné, lesklé a výrazné. Cenovo sú na veľmi dobrej úrovni, páči sa mi zatváranie krabičiek a to, že si môžete vybrať z niekoľkých druhov.
Paráda, čo myslíte?


Pre kamarátku:
Setík vyzerá fakt lákavo, je v ňom telové mlieko do sprchy, ktoré sa hodí presne pre ženy, ktoré nemajú chuť babrať sa s krémovaním.




























2. Balea Diamantový darčekový set:

Tento balíček sme s priateľom kúpili pre jeho maminu. Myslím, že sa hodí presne pre mamy, babky alebo svokry. Vyzerá luxusne, a je v ňom presne to, čo používa každá žena. :)


Pre mamu, babku, svokru:
Sprcháčik, telové mliečko a hubka v rozkošnom balení, a za super cenu. ;)






























3. Palmolive darčekový set:

Tento setík by som darovala sestre alebo mamine. Nájde v ňom presne to, čo jej sedí a čo má rada. Navyše tento rad veľmi krásne vonia, a pena so sprcháčom majú krémové zloženie. Super darček pre najmilšiu osobu. 

Set pre sestru, maminu:
Pekné decentné balenie a úžasná vôňa, odporúčam. :)


4. Max factor set:

Pre obľúbenkyne make-upu je tento set ako stvorený. Obsahuje make-up a riasenku, dvoch najlepších pomocníkov pri líčení. Dopriala by som ho sebe, pretože milujem kozmetiku a líčenie, a hlavne max faktor má bohovské make-upy.

Pre seba:
Sviatky sú len raz, tak prečo si nedopriať? :P


5. Nivea darčekový set:
6. Dove darčekový set:

Nivea a Dove je klasika, ktorá nikdy neomrzí. U Nivei sa mi páči balenie, kde naviac pridali klasický modrý krémik. Po minulé roky ste mohli nájsť variantu bez krémika. Podľa mňa je to oživenie starej dobrej klasiky. 
U Dove sa mi páči všetko. Milujem ich kozmetiku, takže tento set by som kľudne brala aj pre seba. 

Pre tetu, mamu, babku:
Ženušky sa potešia, a vy budete mať dobrý pocit pri srdiečku. :)


7. Balea darčekový set young:

Ak máte doma pubertiačku, či už je to Vaša dcéra alebo sestra, radím Vám siahnuť po tomto setíku. Dievčatá v ňom nájdu pomádu, sprcháč s trblietkami a čistiace obrúsky. 

Pre dcéru, sestru:
Obrúsky sú skvelé, mám ich vyskúšane a odporúčam ich. 


8. Darčekový set pre dievčatká:

Pre maličké princezné dokonalý darček. Veď predsa aj ona chce byť krásna ako mamina, či staršia sestrička.
Minulý rok mali podobný set aj pre chlapcov, no teraz Vám presne nepoviem, či ho v predajniach majú, alebo nie. :(

Pre dcérku, neterku, krsniatko:
Set obsahuje základné hygienické potreby, šampón, sprchovací gélik a zubnú pastu.


9. Dove set pre mužov:

Najlepšie nakoniec. :D Pre priateľa, muža, otca či dedka, jeden z top balíčkov. Bohaté krémove zloženie sprcháčov premení mužskú pokožku na čistý, a jemný kryštáľ. Môj priateľ značku Dove miluje, odkedy používa ich sprchovací gél, zmizli mu prejavy atopickej pokožky. Super produkt pre super chlapa. ;)

Pre priateľa, manžela, otca, dedka:
Obsahuje šampón, sprej a sprchovací gél v peknej kozmetickej taštičke.


Dúfam, že som Vás týmto článkom inšpirovala, a nákup darčekov bude pre Vás o to jednoduchší.
Vyberte si ten najlepší balíček, a s láskou ho darujte svojím blízkym, veď Vianoce sú len raz do roka. :)

Vaša S.

You May Also Like

0 komentárov

Thank you for your comments, I appreciate them. <3