- Nákup v DMku -

by - 05 novembra

Ahojte kočky,
ako správna kozmetická nákupná maniačka, novinky musím hneď vyskúšať. :) Nebolo to inak ani pri moje obľúbenej Balei. Dnešný článok bude o horúcich kráskach tejto zimy, o makeupovaní a tiež o sprchovacej rutine. :)
Nakúpila som takéto úžasné vecičky: 



1. Balea sprchovací gél Frozen Breeze:

Značka Balea ponúka na výber hneď dva nové sprchovacie gély. Prvý má názov Frost flower, no mne osobne sa jeho vôňa veľmi nepáčila. Vonia sladko, typickejšie letne, preto ostal v DMku. Druhý, Frozen breeze, ma svojou vôňou naopak tak uchvátil, že putoval ihneď do košíka. Nádherné balenie, fialky a malinky a úžasná fialová farbička sprcháča. Čo viac si želať? Sprcháčik stojí 0,99 eur, má bohaté krémovo-gélove zloženie, a na pokožke vytvára krémovú penu. Po umytí pokožka vonia, a je tiež príjemne mäkká na dotyk. 300 ml balenie a tá cena určite nenaruší Váš rozpočet, tak šup šup, vyskúšať. :)
Moja sprchovacia rutina je ako u bežných smrteľníkov- sprcháč nanesiem na hubku, špongiu alebo keď sa mi nechce, klasicky do rúk a aplikujem na pokožku. Žiadna veda priatelia, cmuk ;)







2. Balea deodorant Cool Blossom:

Už aj Nemci vedia, že aj lacná kozmetika môže byť perfektná. To platí aj pri deodorantoch, pri ktorých sa rozhodli vyrábať ich bez obsahu hliníka. Na obale môžete vidieť, že znížili obsah škodlivých látok používaných pri výrobe sprejov. Cool Blossom je dokonca tak krásne voňavý, že sa dá použiť aj na celé telo. Vonia typicky za pomarančom s kvapkou kvetov. Jeho veľkosť je táák super, že s Vami môže precestovať celý svet. :) Stojí 1,39 eur, a za tú cenu má fakt dobrý účinok. 



3. Čistiaci gél na tvár s grepom:

Na blogoch som videla recenzie na tento gélik tak som sa rozhodla, že ho vyskúšam. Aj tak sa my už môj predošlý gél minul, čiže som potrebovala nový. Tento gél ma troška sklamal. Má veľmi husté zloženie, čo je z jednej strany fajn, pretože pokožku hydratuje, no z druhej je to o ničom. Kedže je hustý, nedá sa krásne rozotrieť a aj makeup odlíči nedokonalo. Vonia umelo, pripomína mi vôňu Jari :D
No aby som len nekritizovala, páči sa mi obal a pumpička, ktorá je super pri dávkovaní gélu. Navyše obsahuje mikroperličky, ktoré sa po stlačení rozplynú a hydratujú pleť. Ak by som si ho mala ešte raz kúpiť, tak už radšej nie, je vhodnejší skôr pre suchší typ pleti. Stojí 1,99 eur.



4. Balea Trend it up krém na vyhladenie vlasov:

Mám už druhé balenie a som s ním spokojná. Pred týždňom som si vlasy ostrihala a zafarbila. Teraz ich mám krátke, preto ich ráno musím žehliť, inak by sa zvlnili a vyzerala by som ako pudel :D Samotná žehlička je na mňa prikrátka, musím použiť aj vyrovnávacie sérum. Stačí mi po umytí vlasov aplikovať krém vo veľkosti orieška, votrieť ho do vlasov a následne vyfúkať a vyžehliť. Tým sa moje vlny skrotia a majú ako taký tvar. :) Stojí 2,49 eur  a odporúčam ho všetkým babám, ktoré sa ráno budia ako pudlíky. :D



5. Miss sporty make-up matte finish:

Mejkap od Miss sporty mám prvýkrát. Mala som od nich korektory, no neboli neako extra super, tak som si povedala, že tejto značke dám ešte šancu, a vyskúšam zmatňujúci mejkap. Zatiaľ som spokojná. Má stredne krytie, je hustejšej konzistencie, preto pod neho treba použiť mastnejší krém, inak sa tak dobre nerozotrie a pleť vysuší. Ak ho však použijete s krémom, je výborný. Nekryje úplne, no ja používam korektor, čiže mi to neako extra nevadí. Bol v akcii, stál 2,99 eur tak mi ani nie je ľúto, že som ho kúpila. Akú máte skúsenosť vy, baby? Inak mejkap vonia po kvetinách. :)
Na fotke mám tiež korektor, ktorý som si kúpila do zásoby, pretože ho dosť často používam. O ňom písať nebudem, lebo recenziu na korektor nájdete v TOMTO článku. :)




Páčia sa Vám nové produkty? Máte skúsenosti s Miss sporty mejkapmi?
Ak áno, napíšte mi do komentu. 
Ďakujem za Váš čas a každý jeden komentár. :*

Pekný večer, dámy

Vaša S.



You May Also Like

0 komentárov

Thank you for your comments, I appreciate them. <3