Popoludnie s Essence

by - 14 novembra

Ahojte krásky,
po dlhšej dobe som bola na nákup dekoratívnej kozmetiky a ako inak, vyhrala u mňa značka Essence. V podstate je to kozmetika, ktorá má veľmi fajn ceny, hlavne pre ženské, ktoré nechcú utrácať veľa, no chcú sa páčiť. :) Ja osobne spadám do tejto kategórie. :D
Nehovorím, že máte prestať kupovať drahšiu dekoratívku, no zdieľam názor, že aj lacné veci môžu byť dobré.



Kúpila som si z každého rožka troška, tak Vám teraz ukážem, čo všetko ma dostalo. :)

* Rúž na pery (odtieň: 04-Its nude time) 2,49 eur:

Doma mám rúže od Essence, ktoré sú skvelé, tak som si povedala, že vyskúšam aj ich nude kolekciu. Tento odtieň vyzerá ako makeup, no o to presne ide, ak svoje pery chcete minimálne zvýrazniť. Páči sa mi jeho konzistencia, je akurát mastný, nelepivý a príjemne sa nanáša. Na perách vyzerá prirodzene, akoby ste si na ne naniesli makeup len s tou výhodou, že rúž sa o pery stará a hydratuje ich, čo sa o makeupe povedať nedá. Ten ich zbytočne zaťaží a vysuší. :)
Za mňa mu dávam áno, lebo ten nude efekt je dostatočný a pritom nepôsobí hrôzostrašne.





* 3D očné tiene (odtieň: 09-irresistible midnight date) 2,99 eur:

Určite poznáte paletky od Essence All about nude alebo iné, o ktorých si tiež môžete prečítať v tejto recenzii. Tieto tiene sú narozdiel od tých spomínaných viac pigmentované, trblietavejšie a žiarivejšie. Dokonalé trebárs na večierok alebo oslavu. Mne sa zapáčil modrý odtieň kombinovaný so sivým. Modrý je viac trblietavý, sivý ide skôr do metalického zafarbenia. Páči sa mi obal výrobku, tiene sú akoby vlnovito dané do škatuľky. Odporúčam ich pri výraznejšom líčení, kedy potrebujete byť za hviezdu. ;)


* Špirála na oči Lash Mania Reloaded (odtieň Black) 0,99 eur-dopredaj:

Ked´som videla cenu špirály, musela som ju vziať. Maskár nie je nikdy dosť, a táto je fakt amazing. Vytvára akoby umelé mihalnice, krásne ich nadvihne a zatočí. Mihalnice nezlepuje, neopadáva a má veľmi pekný obal. Ako ste si všimli hore na fotke, kartáčik obsahuje maličké rozostupy, čo je fajn, pretože nadvihne každú jednu mihalnicu. Som zvedavá, ako bude fungovať po dlhšej dobe. V porovnaní s inými špirálami, kefka sa podobá Oriflame kefke (oni majú špirálku Wonder Lash, ktorej kefka je dosť podobná s touto).


* Lak na nechty the gel nail polish (odtieň 31-electriiiic) 1,69 eur:

Milujem kráľovskú modrú a preto som si tento lak jednoducho musela zaobstarať. Je veľmi pekný na nechtoch, vydrží síce kratšie, no to sa stáva aj pri iných lakoch, takže to nie je problém...aspoň pre mňa. Zloženie laku je gélové, no na nechtoch sa javí ako bežný lak. Musela som si naniesť 2 vrstvy, pretože jedna nekryje dostatočne. Napriek tomu sa mi celkovo pozdáva. Schne troška dlhšie, čo je na nervy, ale pre krásu sa oplatí počkať, však? :P


* Lícenka blush up (odtieň 10-heat wave) 0,99 eur- dopredaj:

Tieňované líčka sú mojou slabosťou. Páči sa mi na nich, že si viete skombinovať dva odtiene, a výsledný efekt je tým pádom krajší a prirodzenejší. Mne sa páčil odtieň ružovej spolu s oranžovou. Sklamalo ma však, že aj napriek super baleniu, pigmentácia lícenky je slabšia. Máte pocit, že bude neviem ako silno farbiteľná, a pritom opak je pravdou. :( To však nevadí, budem ju používať cez deň.



* Špirála multi action (odtieň Black) 0,99 eur- dopredaj:

Zase raz výpredaj a zase kvôli nemu kúpená. :D Táto je však slabšia, nevie tie riasy až tak dobre zvýrazniť ako predošlá. Kefka mi pripomína Rimmel, no táto je kúsok horšia, pretože sa na nej usádza maskara. Na očiach pôsobí prirodzeným dojmom, no je to individuálne. Mojej sestre nesadla, no na mojich dlhých mihalniciach vyzerala celkom k svetu. Uvidíme časom či ma prekvapí, alebo sklame. :)


Čo hovoríte na moje výrobky? Máte niektorý z nich doma, ak áno, ste spokojné? Napíšte mi dole do komentára, budem rada za každý jeden koment. :)

Prajem krásny zvyšok dňa,
S.





You May Also Like

0 komentárov

Thank you for your comments, I appreciate them. <3