Christmas is coming...:)

by - 19 decembra

Ahojte,
skoro na každom jednom blogu dievčatá pridávajú posty o tom, ako milujú Vianoce, ako sa tešia na darčeky a aké vianočné filmy obľubujú. 
Je 19.12, a ja som si ešte popravde neuvedomila, že je čas najkrajšieho obdobia v roku. V škole som toho mala teraz viac než dosť, čiže som nejako nevnímala realitu a svoje okolie. :D
Môj názor na Vianoce je jednoznačný- neprežívam ich už ako malé dieťa, no keď si celá rodina sadneme k štedrovečernému stolu, vtedy ma opantá tá krásna atmosféra. 
K Vianociam samozrejme patria darčeky. :) Či už sú to milé darčeky, alebo ručne vyrobené, človek by si mal uvedomiť, že sú darované s láskou.
Chvalabohu, že som tento rok myslela na darčeky skôr, a nakúpila som ich celkom v pokoji. Vyberala som praktické veci, no tiež veci, ktoré sa mi páčili a ktoré vystihovali členov mojej rodiny :) A čo som nakúpila pre mojich blízkych?


Otec:

Na internete som našla super stránku, kde si viete vytvoriť vyšívanú osušku podľa vlastného gusta. Ja som na ňu pridala nápis, ktorý bol celkom fajn (mamke sa páčil :D), zmenila farbu osušky na kráľovskú modrú, a darček bol na svete. Takéto milé osušky a iné drobnosti nájdete na eshope: lawli.sk. Ďalej som ockovi kúpila klasiku v podobe sprcháča, spreja a peny na holenie. Myslím, že takýto darček neurazí, a otec ho určite využije. :)























Mamka:

Mamina si priala set náhrdelníka a náramku, tak som zvolila set, ktorý ju najviac vystihuje. Našla som ho v Avone, a musím povedať, že naživo je fakt krásny. Mamina miluje perly a zlatú farbu, a v tomto sete sa to krásne všetko skĺbilo. Som nadšená. :)



Náhrdelník a náramok
















Sestra: 

Jej som kúpila oblečenie, ktoré určite využije a zároveň ju poteší. :) Kedže miluje obchod HM, tak som klikla na ich eshop, a tieto dve veci sa mi okamžite zapáčili. Sveter je úžasný, hrubý, v zime zahreje a top sa hodí na každú príležitosť.



Priateľ:

On,samozrejme, dostane najlepší darček. :D Kedže už dlhšie pokukoval po stoličke k počítaču, tak sme sa rozhodli, že mu kúpime DX Racer kreslo. Je anatomicky tvarované, prispôsobené na prácu s počítačom, a ešte k tomu krásne vyzerá. :) Ako môj maličký bonus dostane voňavku a pyžamko. :D



A čo by to boli za Vianoce, keby som neobdarovala samu seba? :D
Urobila som si radosť kozmetikou, dekoratívkou a pleťovkou, ktorú budem postupne recenzovať na blogu. :) (obrázok je len ilustračný, no cca toľko rúžov doma určite mám :D).



A čo vy a darčeky? Máte už nakúpené, či ešte stále hľadáte vhodných kandidátov? Napíšte mi dole do komentu, teším sa z každého jedného komentára, a ďakujem zaň. :)

Majte krásny dník priatelia, 
Vaša S.

Motto dňa:  


You May Also Like

0 komentárov

Thank you for your comments, I appreciate them. <3