Favoriti za mesiac: November

by - 15 decembra

Ahojte kočky,
mám pre vás prichystaný článok o mojich favoritoch za mesiac November. Je už síce 15, no nejako v poslednej dobe nestíham, venujem sa teraz škole, takže nemám čas. :( 
Tak sa snáď pošťastí, a budem mať viac času na blogovanie. Držte palce. ;)
Ale teraz späť ku favoritom. Vybrala som pre vás produkty, ktoré sú jednoznačne mojimi najlepšími spojencami.


1. Intenzívny vyživujúci pleťový krém Avon:

Odkedy začali chladné dni, moja pleť trpí. Stále sa vysušuje, je napnutá a robia sa na nej šupinky. Tento krémik je podľa môjho gusta, pretože je nielen výživný, ale tiež mojej pleti pomáha. Bola to pre mňa dobrá kúpa, aj keď je krém troška drahší, je naozaj super. Ráno si nanesiem ľahšiu vrstvu, nech moja pleť pod makeupom dýcha, a na večer zvolím hrubšiu, ktorá krásne zhydratuje a vyživí.
Krém má dobrú textúru, je nemastný, pleť nezaťažuje a jeho vôňa je neutrálna, čo sa hodí aj pre citlivky. Obsahuje omega 3,6 a 9 , ktoré sú vhodné pre výživu pleti. Cenovo sa pohybuje okolo 9-10 eur, no stojí za to. Prirovnala by som ho ku klasickej Nivei, no nie je až tak hustý, ako ona. Ešte jedna rada na záver: stačí málo krému, hlavne na deň, inak sa pleť veľmi leskne. Neviem prečo to tak je, lebo samotný krém je nemastnej konzistencie.


2.  Rúž na pery Essence:

V zime preferujem rúže miesto leskov na pery. Neznášam prilepené vlasy na perách, preto sa leskom vyhýbam. No aby moje pery ostali aj v zime krásne, používam rúže od Essence. Mojim favoritom je odtieň 01- coral calling, ktorý pristane snáď každej žene. Spája v sebe výživu, dlhotrvácnosť a vôňu v jednom. Farba je tiež super, písala som o ňom v tejto recenzii. Na perách pôsobí prirodzene, nie vulgárne, takže sa hodí na deň, no aj na večer pre nude líčenie.
Stojí 2,49 eur, čo je fajn, pretože si ho môžem kupovať stále. Ja som celkovo spokojná s rúžmi od Essence, sú dobré aj pre začiatočníčky. ;)




3. Guess Girl Belle toaletná voda:

Vône som ešte vo favoritoch nemala, no musím spomenúť túto nádheru. Guess vône sa mi celkovo páčia, mám doma 3 rôzne voňavky, ale táto je veľmi pekná, hlavne teraz na zimné dni. Vydrží veľmi dlho, je skôr zo sladkastých a zmyselných vôní. Kvetinovo ovocná vôňa, ktorá v sebe ukrýva tóny šampanského, lesné plody, fialku, jazmín a pivoňku, pižmo, vanilku a santálové drevo. Dostala som ju od priateľa, a musím povedať, že vybral fakt skvelo. Páčila sa mi od prvého momentu, a vyzerá to tak, že sa mi bude ešte dlho páčiť. :P
Odporúčam tiež ako vianočný darček na poslednú chvíľu. :)




4. Avéne Cold cream:

Keď sledujete môj blog, viete, že som prešla na radikálnu liečbu akné pomocou liekov. Ako vedľajšie účinky sú popisované suchá koža a vysušené pery. Na moje pery, ktoré sú extrémne vysušené, nepomáha
nič. Ani hojivé vajíčko, ani balzamy na pery, ani slávna Bioderma... Po vyskúšaní tohto krému sa už k ničomu inému nevrátim. Pery krásne zjemní, pokožka nie je vôbec vysušená, vydrží hydratovať po celé hodiny a čo je super, stojí 9 eur. Stal sa mojim obľúbencom pre svoje vlastnosti, pre svoju textúru a tiež pre schopnosť popasovať sa s extrémom. Najlepší krém, čo som doteraz vyskúšala. :)




Máte aj vy svojich obľúbencov? Čo vám z uvedených výrobkov padlo do oka? 
Napíšte mi dole do komentára, rada si prečítam vaše názory. 
Samozrejme, ďakujem za každý jeden komentár či zdieľanie. :)

Have a nice evening,
S.

You May Also Like

0 komentárov

Thank you for your comments, I appreciate them. <3