Make up tutorial: Shimmer

by - 07 decembra

Ahojte kočky,
pripravila som pre vás mejkap inšpiráciu, kde do popredia vystúpia trblietavé oči. K aktuálnemu číslu Emmy máte pribalené darčeky od Dermacolu. Ja som si uchmatla champagne tieň na oči, ktorý som zároveň použila v tomto líčení.
Vyzerá naozaj neodolateľne, a v kombinácii s nude tieňmi vytvára dokonalé dielo, čo myslíte? :)


1. Ako prvé som na viečko použila podkladovú bázu. S ňou tieň dlhšie vydrží a nezhlukuje sa.
2. Vyberala som odtiene z plateky W7, o ktorej si môžete prečítať TU. Marilyn bol prvý tieň, ktorý som naniesla na celé pohyblivé viečko (hrot štetca ukazuje na použitý tieň).


3. Ďalej som použila odtieň menom Coffe cup. Nanášala som ho plochým štetcom do záhybu očného viečka. Vždy si naberajte menej tieňa a stále intenzitu stupňujte. Na fotke vidno akoby zobáčik z tieňa, ktorý dosiahnete tým, že priložíte pohľadnicu, kartičku alebo šablónku ku vonkajšiemu kútiku, a blendujete ďalej.


4. Aby som pridala na intenzite, použila som čokoládový očný tieň od Miss Sporty. Ten som nanášala blendovacím štetcom do záhybu viečka. Snažila som sa urobiť plynulý prechod, aby sa tiene prepojili.


5. Prebytočný tieň nezabudnite oprášiť. Nakoniec som použila spomínaný očný tieň od Dermacolu, ktorý som pomocou plochého štetca jemne vklepávala na pohyblivé viečko.


6. Pod obočie som zvolila krémový biely tieň. Všetko som pomocou štetca prepojila. Pod líniu dolných mihalníc šiel čokoládový tieň, ktorý krásne orámoval oko. Nakoniec kúsok zlatého perleťového tieňa do vnútorného kútika, zhusťujúca špirálka a líčenie je hotové.



Páči sa vám líčenie? Máte radi nude alebo výraznejšie farbičky?

Prajem krásny večer,
S.







You May Also Like

0 komentárov

Thank you for your comments, I appreciate them. <3