Silvester a moje predsavzatia na nový rok

by - 30 decembra

Ahojte kočky,
píšem deň pred Silvestrom, pretože zajtra idem na chatu, takže nebudem mať čas na písanie. :)
Tak ako každý rok, aj tento má svoj koniec. Keď si ho spätne pripomeniem, mala som celkovo dobrý rok. Nebola som chorá, šťastie pri mne stálo a lásky som mala tiež dostatok. Za toto všetko ďakujem a dúfam, že rok 2016 bude ešte lepší, krajší a dokonalejší. :P
Nový rok je čas, kedy si každý z nás povie, že by svoj život niečim obohatil. Či už je to fitko, kreatívna tvorba, alebo založenie rodiny. Každý z nás má svoje priority, ktoré ho vedú životom, veď aj vďaka nim sme všetci rozdielny. ;)
Myslite však na to, že práca alebo činnosť, ktorú chcete v ďalšom roku vylepšiť, si žiada dávku lásky a chtíč. Nenúťte sa do niečoho, čo vám je proti srsti len preto, že by sa to malo. Do každého životného kroku vkladajte lásku, hravosť, nežnosť, srdce, ale aj rozum. Myslite na okamih, keď sa vám dané želanie splní, a aký pocit vám prinesie. 


U mňa predsavzatia fungujú len sčasti, pretože ich dodržujem maximálne 1 mesiac. :)
No teraz som si dala záväzok, že sa budem snažiť dodržiavať ich dlhšie, nie kvôli tradícii alebo spoločnosti, ale kvôli SEBE. Pretože len ja sama som strojcom vlastnej pohody, pokoja a radosti. :)

Na Nový rok si dávam tieto predsavzatia:

  • Cvičenie- hlavne kvôli chrbtici, ktorá ma dosť často bolí, a tiež kvôli kondičke, aby som viac nefunela ako drak pri 2 poschodí. :D
  • Učenie a rozvoj schopností- to si želám, aby moja práca bola raz v budúcnosti úžitočná
  • Odmeňovať sa maličkosťami každý deň- kto iný mi daruje pocit spokojnosti, keď nie ja sama?
  • Užívať si život- pretože je len jeden, a treba si užiť každý jeden dník, lebo naspäť sa už nevráti
  • Vážiť si ľudí, ktorí ma niekam posúvajú a vykašľať sa na tých, ktorí o moju maličkosť nestoja
  • Vyjadriť svoj názor a vedieť povedať nie
  • Aspoň raz za mesiac si dopriať suši (moje obľúbené jedlo)
  • Riadiť sa pocitmi a srdcom
  • Vyskúšať veci, jedlá, nápoje, kombinácie oblečenia, na ktoré som si doteraz netrúfla
  • A čo je najdôležitejšie- ĎAKOVAŤ každý deň za to, že som zdravá a šťastná, že mi nič nechýba a že mám človeka, s ktorým prežívam lásku


Prajem vám všetkým veľa šťastia, lebo je krásne, veľa zdravia, lebo je vzácne a veľa lásky, pretože bez nej by bol svet zlý a pochmúrny. 
Budte svetlom, slnkom, rozkvitnutou lúkou, milujte celým svojím srdcom, precíťte každý pocit naplno, doprajte sebe aj svojim blízkym, budte iskrou, ktorá vzkriesi aj nevzkriesiteľné. ;)

Šťastný nový rok, priatelia.
Vaša S.

You May Also Like

0 komentárov

Thank you for your comments, I appreciate them. <3