Vianočné darčeky pod stromčekom

by - 26 decembra

Ahojte milé čitateľky a čitatelia,
Štedrý večer je už za nami, a ja som musela byť tento rok véééľmi dobrá, pretože som dostala krásne darčeky. :)
Najviac ma potešila sadu štetcov od Zoevy, na ktorú som si dlhšie brúsila zúbky. Ešteže mám dobrého priateľa, ktorému nič neuniklo, a nezabudol na mňa. :) A vraj chlapi nepočúvajú.. :D
A čo všetko som dostala?


1. Zoeva štetce na oči ( Complete eye set ):

Set obsahuje 12 štetcov, ktoré sú ideálne pre začiatočníčky, ale ja pre pokročilé. O setíku vám teraz veľa nepoviem, pretože o ňom bude samostatná recenzia. :)



2. Termohrnček na čaj, kávu, kakao Keep Cup:

Hrnček je vyrobený z kvalitného materiálu, udrží nápoj teplý, je veľmi pekný a štýlový. Túto lahôdku som dostala od môjho chlapa, aby som mohla nosiť kávičku stále so sebou. 


3. Oblečenie:

Tunika je z HM a vyberala som ju sama. Páčil sa mi dizajn,kombinácia farieb, a na postave vyzerá veľmi dobre.

Tričko je s dlhými rukávmi, a teraz v zime je nevyhnutnou súčasťou môjho šatníka.

Pletených svetrov, nemá ženská ako ja, nikdy dosť. :)

Domáci úbor sa mi veľmi páči, je v mojej obľúbenej farbe a saténový materiál zbožňujem.

Ako si všimnete, obľubujem jednoduchšie veci, ku ktorým viem doladiť šperky. Tento svetrík je pohodlný, má príjemný materiál, a svetlá farba pristane tmavovláskam, aj ryšavkám. 

4. Hrnček na varené víno:

V krásnej modrej farbe a s vianočným motívom. Ideálny na varené vínko, či medovinku. Mňam. :)



5. Vonná dekorácia do bytu:

Srdiečko je vyrobené zo špeciálnej sádry, ktorá pohltí pachy a po nastriekaní priloženej vône, ju šíri ďalej. Krásna ozdoba do skrine, bytu alebo kúpelne.


6. Sypaný ovocný čajík:

Milujem čaje, hlavne v zime a najviac tie, ktoré nie sú v sáčku. Prírodné sypané čajíky patria k mojím najobľúbenejším a tento je naozaj lahodný. K večernému sledovaniu videí či písaniu článkov sa perfektne hodí, čo myslíte?



Aké darčeky ste dostali vy? Páčili sa vám všetky, alebo ste si priali niečo iné?

Prajem Vám krásne sviatky, priatelia
Vaša S.


You May Also Like

0 komentárov

Thank you for your comments, I appreciate them. <3