Vyhlásenie vianočnej GIVEAWAY :)

by - 15 decembra

Ahojte dievčatá,
v prvom rade sa chcem poďakovať všetkým zúčastneným osobám. :)
Veľmi ste ma potešili svojou účasťou, pretože celkovo sa zapojilo 22 dievčat. Ešte raz jedno veľké ĎAKUJEM. :)
Ale ako to býva pri súťaži, iba jeden vyhráva.



Víťaza som žrebovala papierikmi, každá z vás si mohla pripísať 3 body za splnenie podmienok. Podľa toho ste dostali počet papierikov, ktoré boli použité v žrebovaní.



Každý papierik som následne pokrčila a vložila do košíčka.
Po dôkladnom premiešaní som vybrala jedne papierik, ktorý bol víťazný. :)

Takže víťazkou sa stáva:  Hera style






Víťazke srdečne gratulujem, v najbližších dňoch môže očakávať zásielku. :)
Pre tie z vás, ktoré nevyhrali, nezúfajte, pekne sledujte blog ďalej, pretože toto nie je moja posledná súťaž. ;)
A nezabudnite: Kto nemá šťastie v hre, má šťastie v láske. :*


Prajem krásny večer, zlatíčka. :)
Vaša S.

You May Also Like

0 komentárov

Thank you for your comments, I appreciate them. <3