Moje obľúbené výrobky za rok 2015

by - 04 januára

Ahojte, 
v prvom rade chcem každému zaželať šťastný Nový Rok. :D Píšem trocha neskôr, no ako isto viete, skúškové je teraz mojou nočnou morou, z ktorej sa zobudím  najskôr vo februári. :)
Ak by som mala zhodnotiť rok 2015 z hľadiska kozmetických vychytávok, všimla som si, že dosť často boli na trh dodávané pleťové krémy, bieliace zubné pasty a makeupy. Mali sme toho až až, človek si dokonca nevedel vybrať. :P



Mne sa však podarilo vybrať si svojich favoritov, bez ktorých si neviem predstaviť svoju každodennú rutinu. Používam ich už dlhšie, a stále ma neomrzeli. :)

1. Bioderma Sensibio H20:

Mňa už nikto nepresvedčí o tom, že táto vodička nie je zázrak. Pred ňou som používala Avené odličovaciu vodu, ktorá nebola ani zďaleka taká dobrá, ako je táto. Mne osobne vyhovuje najviac, lebo oči neštípe a nedráždi, stačí jej málo a dokonale vyčistí aj tú najmenšiu omrvinku špirály. Som s ňou veľmi spokojná, a za tie peniaze stojí za to.



2.  Essence tekutý rúž na pery:

Aj keď ho mám pomerne krátko, radím ho k najlepším výrobkom z roku 2015. Tá výdrž a farba rúžu je neskutočná. Mám ho v najtmavšom odtieni, na perách vyzerá zaujímavo, a hodí sa brunetkám, aj blondínkam. Je to môj prvý tekutý rúž a doteraz nechápem, prečo som si ich nezabezpečila viac. :D




3.  Maska na tvár Planet Spa Herbal Steam Bath:

Rad kozmetiky Herbal sa jednoducho vydaril. Avon mám rada, často si niečo objednávam a Planet Spa sú kvalitné výrobky. Skoro vždy prídu na trh s novými vôňami, obalmi a konzistenciami. No a tento rad má najkrajšiu vôňu za minulý rok. Cítiť v ňom eukalyptus a tóny dreva. Maska mení farbu, čiže presne viem, kedy ju treba zmyť. Super vecička na zrelaxovanie a na očistu pleti.


4. Revolution očné tiene Iconic 1:

Určite sú lepši tiene, ako je Revolution, no za tú cenu je pomerne dobrej kvality, čo mi celkovo vyhovuje. Odkedy mám nové štetce od Zoevy, oveľa lepšie sa mi s tieňmi pracuje. Dievčatá, nepodceňujte hodnotu kvalitných štetcov, pretože len s nimi viete vyčarovať zázraky. Vtedy vám postačia aj obyčajné tiene za 2 eurá. :)
Paletka v sebe zahŕňa neutrálne tiene, s ktorými sa dobre pracuje, hlavne cez deň. Pre nude look ako stvorená.


5. Elf bronzér na tvár:

Jeden z veľmi dobrých bronzérov vôbec. Stojí fakt máličko, no na tvári je vynikajúci. Používam ho skôr ako rozjasňovač, lebo má jemné trblietky, ktoré zvýraznia lícne kosti a nepôsobia príliš umelo. Používam ho v lete, v zime, proste stále. Je fakt tak prispôsobivý, že sa hodí na každú jednu príležitosť. 



A čo vy? Máte svojich favoritov, bez ktorých si ani tento rok neviete predstaviť? Napíšte mi dole do komentára, rada si prečítam vaše názory. :)

Ďakujem za každý like, zdieľanie stránky, komentár alebo sledovanie. :*

Pekný zvyšok zasneženého dňa, 
Vaša S.

Keď už sa vydáme správnou cestou, jedinou našou úlohou bude udržať sa na nej.


You May Also Like

0 komentárov

Thank you for your comments, I appreciate them. <3