My winter shower routine

by - 24 januára

Ahojte,
zima je síce krásne ročné obdobie, no pre moju pokožku a vlasy namáhavé. V zime používam prípravky, ktoré udržiavajú prirodzenú ochrannú bariéru kože. Rozhodla som sa, že pre vás pripravím sprchovaciu rutinu, ktorú teraz praktizujem. :)


Hair care:

V Dm boxe bol pribalený šampón Gliss Kur Oil Nutritive, ktorý momentálne používam. V poslednom čase moje vlasy schnú, sú oslabené a potrebujú nutne výživu. Preto im doprajem tento šampónik, ktorý ma gélovo olejovú textúru, príjemne vonia, aj keď vôňa po umytí nič nevydrží.:( Ak by som ho mala zhodnotiť, odporúčam ho fakt len pre suché vlasy, pretože inak vlásky zamastí a umývať si ich každý deň tiež nie je sranda. Z tej istej rady mám aj expres balzám, ktorý sa má nastriekať do mokrých, alebo suchých vlasov. Kedže mne po tejto aplikácii nič extra s vlasmi neurobil, rozhodla som sa používať ho v sprche, spôsobom alá kondicionér. Po umytí šampónom si troška balzamu nalejem do dlaní a aplikujem na končeky. Nechám pôsobiť, a potom opláchnem. Končeky tak vyzerajú skvelo. :)
Raz za týždeň použijem Ponio kondicionér, o ktorom som písala minulú recenziu. V posledných dňoch som ho skúšala dosť často, vlasy mi krásne posilnil, čiže teraz stačí, ak ho použijem maximálne 2x týždenne. Nanášam ho na suché končeky, aby sa nelámali. Tento zázrak krásne vonia, čo je super, pretože vôňa vydrží fakt dlho.
Šampónik má bohatú penu, peknú vôňu a vlasy dokonale umyje. Balzám je tekutejší, olejovitý, no vlasy nezaťažuje a nemastí. Kondicionér má krémové našľahané zloženie, nádhernú vôňu a úžasný výsledný efekt.



Body care:

Sprchovanie je mojim každodenným relaxom, preto používam výrobky, ktoré nielen krásne voňajú, ale aj príjemne osviežia a nabudia myseľ a telo. Oriflame kozmetiku mám celkom rada, no najviac som závislá na ich kolekcii Milk and Honey. Tá vôňa je jednoducho neopísateľná. Milujem kombináciu medu a mlieka, podľa mňa je famózna. Momentálne používam sprchovací krém Milk and Honey. Krém si v dlaniach rozotriem, kúsok ho "namočím", pretože je dosť hustý, a nanesiem na pokožku. Po sprchovaní použijem buď krém z toho istého radu, alebo v prípade lazy days, mlieko do sprchy od Balea. Ak by ste si mali vybrať iba jednu vec na otestovanie, určite siahnite po telovom kréme Milk and Honey. Kto ho používa, určite mi dá za pravdu, že tento skvost je úžasný. :)
Raz za týždeň používam peeling na telo. Mám doma jeden od Avonu, a som s ním natoľko spokojná, že si už iný nekupujem. Má príjemnú vôňu,  krásne balenie a akurátne zrniečka. Nemám rada peelingy, ktoré majú hrubé zrnká a pokožku podráždia. Lagoon je moja obľúbená vôňa, krásne sa pri nej relaxuje. :)



Face care:

Som typ dievčaťa, ktoré vybavuje veci naraz a pohodlne. To znamená, že milujem gély, mlieka a podobné vecičky, ktoré odstránia makeup a čistia zároveň. Som dosť pohodlná, a preto si neviem predstaviť život bez odličovača, ktorý sa používa v kombinácii s vodou. Samozrejme, pri vodeodolnom a extra silnom líčení použijem moju obľúbenú Biodermu, no ak mám nude makeup, tak mi postačí aj gélik. Aktuálne u mňa nájdete Oriflame Love Nature čistiaci krém na citlivú pleť. Mám k nemu aj toner, ktorý používam po sprchovaní. Krém má hutnú textúru, krásne vonia po kamilkách, a čistí celkovo dobre. Je to jediný krém, ktorý moja pleť znesie. Raz za týždeň použijem masku na tvár, teraz v zime používam Planet Spa od Avonu s eukalyptom a cédrom. Krásna vôňa, hneď viem, kedy ju mám zmyť (farba sa po zaschnutí zmení), a skvelý výsledný efekt. Odporúčam. :)
Na tváričku nepoužívam žiadne prístroje, kefky ani nič podobné (aspoň nie teraz, keď podstupujem liečbu akné). Stačí mi krémik rozotrieť v dlaniach a naniesť na tvár krúživými pohybmi. S maskou je to rovnaké. Na telo som v minulosti používala špongiu, no zdalo sa mi, že špongia nasakovala veľa gélu a na sprchovanie neostalo nič. :D A pokiaľ som sprcháč z hubky vymyla... :)





Aké produkty používate v zime? Máte skúsenosti s telovými mliekami do sprchy? Prispôsobujete svoju rutinu ročnému obdobiu?
Podporte moju FB stránku, zdieľajte, lajkujte, komentujte. :)
Už sa to postupne blíži...1. narodeniny blogu a s nimi súťaž. 
Jupííí. ;)

Prajem krásny dník,
S.

You May Also Like

0 komentárov

Thank you for your comments, I appreciate them. <3