Dekoratívka a moja maličkosť: Part 1- NYC ( New York Color )

by - 01 februára

Ahojte kočky,

od dnes bude raz mesačne vychádzať článok o dekoratívnej kozmetike. Bude to článok o dostupnej dekoratívnej kozmetike, ktorú nájdeme bežne v DMku alebo Teta drogérii.
Február patrí kozmetike NYC (New York Color). Táto značka pochádza z USA, kde bola uvedená na trh v roku 1999. Postupne sa šírila do celého sveta, a prišla samozrejme aj k nám, na Slovensko. Toto je moja prvá skúsenosť s touto značkou, tak sa poďte pozrieť, ako dopadla. ;)


* NYC lícenka- odtieň: 649 Prospect Park Rose 2,39 eur:

Pri nazretí do stojana, kde sa nachádzala kozmetika, ma táto lícenka okamžite oslovila. Milujem ružovú na líčkach, milujem trblietky a táto kráska mi spája oboch mojich miláčikov. Odporúčam ju pre baby, ktoré majú radi trblietavý makeup, a ktorým záplava trblietok nevadí. Použila som ju aj miesto rozjasňovača, pretože ma trocha slabšiu pigmentáciu. Zato iskrivá je pomerne dosť. :D
Prirovnala by som ju k lícenke od Maybelline, ktorú mám doma, no táto nevonia tak krásne. V sade sa nachádza malý štetček, ktorým lícenku pekne nanesiete. Kedže u mňa tieto štetce nemajú využitie, rozhodla som sa, že ho použijem na cestovanie. V pomere cena:kvalita celkom fajn, akurát mi vadí trocha balenie, nejaké je rozkývané. Na fotke vyzerá farba veľmi svetlúnko, no na tvári je v pohode. Na deň je ako stvorená. Vhodná pre milovníčky klasiky a krásnych ružových líčok. Z celkových produktov, ktoré som nakúpila hodnotím lícenku 6 bodmi z 10.


* NYC mozaikový púder Color Wheel- odtieň: 722A Translucent Powder 3,79 eur:

V predajni vyzeral veľmi zaujímavo, no po vyskúšaní nič moc. Myslela som, že ho budem používať ako bronzér a rozjasňovač, no on pôsobí ako púder. Žiadne trblietky, žiadne hnedé pigmenty, proste nič. Po nanesení pleť síce rozjasní, no ja potrebujem farbu. Tu sa jej však nedočkám. Za takú cenu poznám aj lepšie bronzere, ktoré urobia veľa, no tento ma sklamal. Medzi pozitíva patrí len to, že pristane úplne svetlým typom pleti, u ktorých vytvorí efekt zdravej lesklej pokožky. Celkovo dostáva 2 body z 10.


* NYC paletka očných tieňov- odtieň: 946 Smokey Greens 5,07 eur:

Paletka ani nič extra, ani nie na zahodenie. Taký zlatý stred. :)
Páči sa mi filozofia samotnej palety, kde výrobca pridal podkladovú bázu, rozjasňovač a highlighter. Skvelý nápad mať všetko poruke. Ideálna na cestovanie. Kedže mám zelené oči, vybrala som si fialové a lila tiene, ktoré by mi vraj mali pristať. Pigmentácia samotných tieňov nie je zlá, no veľmi prášia. A to som ich nanášala štetcom, aj priloženým aplikátorom. Po navlhčení aplikátora sa dostávame na inú úroveň, kedy farba získa na intenzite. Čo ma však dostalo je krémová báza, je fakt skvelá a tiež rozjasňovač. Véééľa trblietok..ale že fakt veľa. V sade bola priložena šablónka popisu tieňov a na zadnej strane máte samotné líčenie. Tiene by som prirovnala konzistenciou ako ma Revolution, no tieto sú viac práškové. Pigmentácia tiež niečo podobné. Z celkového počtu bodov získava 8. 


* NYC dlhotrvajúci matný rúž na pery- odtieň: 451 Velvety Fuschia 2,39 eur:

Tak ako ma tie predošle vecičky veľmi neohúrili, z tohto rúžu padám na zadok. Fakt pecka! Krásne farby, vôňa a dlhotrvácnosť. V porovnaní s Essence dlhšie vydrží, čo som fakt prekvapená. Matný efekt veľmi nevidím, možno len na mojich perách nefunguje. :)
Inak je strašne super pigmentovaný, z farieb si vyberie každá. Rúž je z novej kolekcie spolu s tieňmi. Som rada, že som ho tam nakoniec nenechala, a že môj chlap vybral túto farbičku. Vraj tá sa mu páči...a vybral skvelo, lebo aj mne sa veľmi páči. :P
Na perách sa troška rozmazáva, ako pri iných rúžoch, čiže nič hrozné. Dávam mu 10 bodov z 10, pretože tento maličký si ich fakt zaslúži. ;)


Dnes mala svoju premiéru prvá značka, nabudúce sa môžete tešiť na iné produkty. NYC som doteraz nepoužívala, no rúž a tiene ma nadchli, takže vyskúšam určite viac odtieňov. Tak isto lícenka stojí za to, má všestranné využitie. 
Cena: spolu ma vyšli tieto 4 produkty na 13,64 eur

+  cena, balenie, farby, konzistencie

-  prašnosť tieňov, vôňa, veľa trblietok

Používate kozmetiku NYC? Aké produkty sú podľa vás top? Napíšte mi dole do komentárov, rada vyskúšam aj iné vecičky. :)

Nakoniec chcem poďakovať všetkým mojim sledovateľom, blog dosiahol 20 000 zobrazení. 

Veľké ĎAKUJEM <3


Vaša S.


You May Also Like

0 komentárov

Thank you for your comments, I appreciate them. <3