GIVEAWAY TIME :)

by - 23 februára

Ahojte,

konečne nastal čas súťaže, o ktorej som vás postupne informovala na FB stránke.
Mám pre vás prichystaný balíček samých úžasných vecí a dúfam, že sa vám bude páčiť tak, ako aj mne. :)
Čo môžte v súťaži vyhrať?



V balíčku nájdete:

* Balea olivový krém na ruky
* Planet Spa hydratačná pleťová maska, Avon
* Winter garden- spicy orange sprchovací gél
* Olej na vlasy Planet Spa s olivovým olejom, Avon
* Yves Rocher mini šampón s citónovou vôňou
* Balea soľ do kúpeľa s vôňou vanilky a mandľového mlieka (ktorú som vyhrala v súťaži, no kedže nemám vaňu, tak ju posúvam ďalej)
* Vzorky: Annemarie Borlind, Avon, Vichy, La-roche posay, Yves Rocher a Dermacol

Podmienky súťaže:

1. Sledovať môj blog cez GFC- klik TU a kliknúť pridať do kruhov/ pripojiť sa k tejto lokalite. Nezabudnite dopísať meno, pod ktorým ma sledujete. :)

2. Lajknúť moju FB stránku + napísať meno, pod ktorým ma sledujete.

3. Napísať email, kde vás v prípade výhry budem kontaktovať.

+  Za zdieľanie súťaže na Facebooku si môžete pripísať extra bod navyše, opäť mi napíšte link, kde súťaž zdieľate. :)

Spolu môžete získať 4 hlasy, ktoré vás posunú bližšie k výhre. 

Súťaž trvá do 23.3.2016!!! a víťaza zverejním 24.3.2016 na blogu a FB stránke. 

Ak sa mi víťaz po kontaktovaní neozve do 7 dní, vyberiem iného súťažiaceho.
Súťaž platí pre Slovensko a Českú Republiku.

Každému držím palčeky a prajem veľa šťastia. ;)

Dievčatá, môže sa stať, že vám nepôjde pridať komentár. Tak mi potom len napíšte všetky potrebné údaje na mail: s.lazorik@gmail.com a ja vás dopíšem do komentárov.

Vaša S.



You May Also Like

0 komentárov

Thank you for your comments, I appreciate them. <3