My makeup collection: Podkladové bázy

by - 18 februára

Ahojte kočeny,
už dlhšie som premýšľala nad článkom, kde vám predstavím moju makeup zbierku. Kedže toho mám pomerne dosť, rozhodla som sa ukázať vám moju zbierku postupne. K samotným výrobkom zároveň napíšem pár slov, aby ste mali prehľad, čo sa oplatí kúpiť, a čo radšej nie. :P
Dnes začneme podkladovými bázami, ktoré patria medzi najdôležitejšie prípravky, pokiaľ chcete, aby vám makeup vydržal, a pleť vyzerala dokonalo.
Momentálne mám doma 5 podkladových báz, ktoré používam striedavo. Niektoré sú fajn hlavne v lete, iné zasa v zime. :)


1. Catrice Prime and Fine Anti-shine base 4,19 eur:

O tejto báze som počula všelijaké názory, no z môjho pohľadu musím povedať, že sa s ňou príjemne pracuje. Mne sa osvedčila hlavne keď som mala mastnú pleť a vyrážky. Balenie bázy je veľmi praktické, pretože si vytlačíte na prstík, koľko chcete a aj tvar nádobky je prispôsobený k tomu, aby ste z nej dostali maximum. Obsah tuby má 30 ml, ktorý mi vydržal cca pol roka. Toto je moje druhé balenie, no aj to sa mi už míňa. :( 
Konzistencia bázy je krémovo-gélová, na pleti príjemná, jemná. Po vytlačení najprv vyzerá ako krém, no na pokožke sa zmení na priehľadný gélik. Schne troška dlhšie, ale oplatí sa počkať, pretože póry budú vyzerať nielen menšie, ale ja svetlejšie. Vôňa je neutrálna, necítim tam žiadnu extra silnú parfumáciu, čiže je vhodná aj pre ciltivky. S touto podkladovou bázou mi makeup vydržal minimálne o 2 hodiny dlhšie, a rada ju používam, či už v lete, alebo v zime. Výborne sa hodí pod silnejšiu vrstvu makeupu. A dievčatá, tie z vás, ktoré máte veľmi mastnú pleť, táto bázička stojí za vyskúšanie. :)


2. Dermacol Perfect Base Cream 4,15 eur:

V zime som využívala hlavne tento krémik. Je to v podstate podkladový krém, ktorý ma ľahké zloženie. Obsahuje komplex z morských rias, ktoré pleť zhydratujú. Ideálna báza v zime, keď je pleť vystavená teplotným zmenám. Obal je rovnaký, ako pri klasickom otváracom kréme. Tuba má 50 ml, čiže vydrží dlho. Produkt má krémovú konzistenciu, prirovnala by som ju ku Nivea light krému. Určite má hutnejšie zloženie, ako báza predchádzajúca. Vonia jemne, cítiť v ňom uhorku. Po nanesení na pleť troška dlhšie schne, preto stačí použiť menšie množstvo. Pleť zjemní, zhydratuje a pripraví na nánosy makeupu. V zime na tohto pomocníka nedám dopustiť a odporúčam ho pre všetky ženy, ktoré majú pleť citlivú a suchú. Pri mastnom type pleti by ju len zbytočne viac "zamastil". 


3. Mixa Anti-imperfection DD krém 5,63 eur:

O tomto produkte som písala samostatnú recenziu. Je to DD krém, no ja ho používam ako podkladový krémik, pretože teraz v zime je pre mňa odtieň absolútne nevyhovujúci. :D V lete je to o niečom inom, pretože v horúčavách krásne zjednotí a zjemní pleť, čo je super. 
Keď si to tak vezmeme, tento krém používam hlavne v lete. V zime by som s ním vyzerala ako pomaranč, čo nie je ani sexi, ani vkusné. 
Balenie je klasické, ako pri druhom produkte. Vonia veľmi pekne, no vôňu neviem presne špecifikovať. Tvár po nanesení okamžite zmatní, prepožičia jej pekný opálený vzhľad. Pozor- v zime ho určite nepoužívajte, iba ak vtedy, keď vám odtieň sedí a nevyzeráte ako pomarančík. ;)


4. Neutrogena oil-free moisturiser 5,05 eur:

Najlepšia báza, akú som kedy mala. Nepoviem vám k nej veľa, pretože na túto krásku chystám samostatnú recenziu. Poviem len toľko, že sa máte na čo tešiť. :)


5. Solutions Avon VIP truly radiant 3,99 eur:

Opäť krémik, ktorý odporúčam na leto. Je však pravda, že oproti Mixe má svetlejší odtieň, takže záleži aj od toho, či vám sadne. Ak áno, kľudne ho používajte aj v zime. :)
Obal je ako pri ostatných výrobkoch, klasická tuba. Výrobok krásne vonia, pripomína mi vôňu opaľovacieho mlieka. Tuba má 50 ml, obsahuje OF 20, čo je úžasné, pretože pleť nie len kryje, ale aj ochraňuje. Krém je bielej farby, ale obsahuje tmavé perličky, ktoré po nanesení na tvár prasknú a zmenia farbu krému na hnedú. Ideálny podklad, ak máte suchú, citlivú alebo zmiešanú pleť. Opäť raz, mastným typom neodporúčam. Keď bola moja pleť extrémne mastná, tento krémik mi ju ešte viac zamastil, čo vyzeralo príšerné. A myslím, že nikto z nás nechce, aby sa mu čelo blýskalo ako diskoguľa, však? :P


Moja zbierka báz nie je veľmi obšírna, určite si zaobstarám nejaké nové produkty. Avšak s bázami a krémikmi som spokojná, vyhovujú mi. 

Aké bázy používate vy? Ktorú bázu by ste mi odporučili?

Prajem krásny slnečný dník, 
S.















You May Also Like

0 komentárov

Thank you for your comments, I appreciate them. <3