* My wishlist *

by - 14 februára

Ahojte kočky,
posledné dni som prechádzala drogérie a poviem vám, je to bieda. Aspoň u nás, na východe, človek nič nekúpi. Buď je výrobok vypredaný, alebo ho predajňa vôbec nedostala. Niekedy je problém zohnať obyčajnú špirálu.
Preto som sa rozhodla prezrieť si eshop, o ktorom som počula len samé chvály. 
Reč je o eshope parfums.sk , ktorý ma zo všetkých eshopov najväčší výber a najlepšie ceny. Pre svojich zákazníkov stále pripraví krásne akcie, darčeky zadarmo a mnoho iných super vychytávok.
Z tohto eshopu som vytvorila wishlist, ktorý ma veľmi nadchol, pretože sú v ňom len tie najlepšie výrobky, na ktoré sa oplatí lepšie zaostriť. :)
A čo sa na mojom parfums wishliste nachádza?



1. Lip Smacker Chupa Chups kozmetická sada 3. :



Balzamov na pery nikdy nie je dosť a hlavne teraz, keď je vonku všelijaké počasie. Tento kúsok som zaradila do môjho zoznamu preto, lebo milujem lízatka, a Chupa chups som kupovala už od mala. Pamätám si, akoby to bolo včera, keď som dostala prvé "Chupa" lízatko. Balzamy na pery Chupa Chups vyzerajú skvelo, a verím tomu, že aj tak skvelo chutia. Každý jeden je niečím výnimočný, presne tak, ako každé lízatko. Mojimi favoritmi sú určite vodný melón a pomaranč. V balení okrem týchto príchutí nájdete tiež jablko, jahoda, malina, jahoda a krém, vanilka a kokos. Mňááám. :)

2. Clinique fresh face kozmetická sada 1. :




Clinique je značka, ktorá sa u mňa veľmi osvedčila, hlavne v období najťažšieho akné. Prípravky sú kvalitné, pleť nedráždia a bojujú s vyrážkami. Clinique Fresh Face sada ma zaujala hlavne preto, lebo obsahuje pár mini výrobkov plus krémik na suchú pleť. Eshop ponúka viacero variánt setov, no mne ulahodil tento. Mini paletka očných tieňov? Perfektné! :) Kozmetické taštičky s krásnym jarným vzorom lákajú nie jednu fajnšmekerku.

3. theBalm Nude Tude paletka očných tieňov:
O tejto paletke snívam už niekoľko mesiacov. Keď som sa dozvedela, že ju majú aj na parfums, potešilo ma to, ako malé deculo. Myslím, že u nich nájdem každú jednu vychytávku, skvelé. :)
Paleta očných tieňov theBalm , samotná patrí medzi top produkty, ktoré by nemali chýbať žiadnej blogerke. Oplatí sa do nej zainvestovať, kúpu nebudete ľutovať. Viem to, pretože kamarátka doma paletku má, a už som ju mala možnosť vyskúšať. Super pigmentácia, krásne nude farbičky, nekonečne veľa možností kombinácií. Radšej jednu kvalitnú paletku, ako 20 nekvalitných. :)

4. Artdeco Fixing powder transparentný púder s aplikátorom:


Prišla som na to, že doma nemám žiaden transparentný púder. Plno dievčat si Artdeco fixačný púder chváli, tak pribudol aj na mojom zozname. Luxusné balenie, väčšia gramáž, určite stojí za vyskúšanie. Fixačný transparentný púder využijete pri kontúrovaní, tiež na zafixovanie očného korektora, vtedy, ak ste to prehnali s lícenkou alebo bronzerom. Vďaka jeho "priehľadnej" farbe sa prispôsobí každému typu pleti, zmatní ju, pritom nevysuší. Dokonalý pomocník do kozmetickej výbavy, čo myslíte?

5. Ardell brows kozmetická sada na obočie:


Myslím, že vám nemusím pripomínať, že obočie vytvára celkový dojem tváre. Preto by ho mala mať každá žena upravené. Je to len na vás, či zvolíte ceruzku, tiene alebo gél. Ja osobne používam všetky vymenované výrobky, no táto Ardell kozmetická sada mi vyčarila úsmev na tvári, pretože najviac používam tiene na obočíčko. Set obsahuje paletku tieňov na obočie, vosk v ceruzke a štetček. Pre správne krivky obočia ako stvorené. Páči sa mi dizajn výrobkov a možnosť vybrať si z viacerých tieňov.

6. Benefit Groovy Kind a Love kozmetická sada:


Do zoznamu som vyberala hlavne sady, lebo zbožňujem perfektne zladené sety a je pravda, že bežne v drogérii takýto poklad nenájdete. :)
Ako sa hovorí, najlepšie nakoniec. Benefit značku milujú ženy po celom svete. Ich bázu pod make up na minimalizáciu pórov som počula ospevovať viac, ako samotného Michaela Jacksona. :D
Balenie Benefit sady je nádherné, máte tak pokope všetky ich best prípravky. Samotná krabička obsahuje riasenku, spomínanú bázu na minimalizáciu pórov, 4 očné tiene, lícenku, štetec a tónovač na pery a líčka. Už viem, čo si budem prosiť na meninky. :P

Poznáte eshop parfums.sk? Nakupujete u nich často, alebo skôr volíte drogériu? Čo by ste mi z eshopu odporúčili?

Prajem krásneho Valentína,
plného lásky, nežností a pre single kočky posielam inšpiráciu, aby si aj oni spríjemnili Valentína. :*

Vaša S.








You May Also Like

0 komentárov

Thank you for your comments, I appreciate them. <3