Nákup na parfums.sk

by - 21 februára

Ahojte baby,
pred Vianocami som si objednala balíček z eshopu parfums.sk. V tomto článku produkty, ktoré som kúpila, ohodnotím, a napíšem vám svoje dojmy.
Kúpila som si vecičky z dekoratívnej kozmetiky, a samozrejme aj z telovej. Kedže všetci dobre vieme, aký široký sortiment eshop ponúka, popravde, mala som čo robiť, aby som si správne produkty konečne vybrala. :D




* Max Factor Eye Luminizer Brightener odtieň: Fair:

Určite každá z vás zažila "úsečky" makeupu zalezeného v očnom okolí. Stáva sa to hlavne vtedy, ak použijete tuhý alebo nevhodný korektor. Na prirodzený finiš je potrebné zvoliť korektor, ktorý sa prispôsobí tónu pleti, a ktorý nezalieza do vrásočiek v okolí očí. Mne osobne trvalo dlho, pokiaľ som našla svojho favorita, no s týmto produktom, moje líčenie konečne dostalo iskru. Max factor rozjasňovač hodnotím veľmi kladne, pretože tak nadšená z dekoratívky som už dlho nebola.
Obal výrobku je zlato-priesvitnej farby, čiže krásne vidíte, kedy si treba zaobstarať nové balenie. Milujem aplikátor vo forme pumpičky, veľmi skvelé riešenie. Ja si ho nanášam pomocou prstov, jemne vklepem pod oči, a pomocou štetca rozotriem do stratena. Pri nanášaní sa usmievajte, vtedy sa vám vrásočky pod očami zvýraznia, a tým rozjasňovač nanesiete oveľa dôkladejšie. Konzistencia výrobku pripomína krém, no po nanesení sa zmení na vodnatejšiu konzistenciu, ktorá sa dá skvelo zapracovať. Vonia neskutočne krásne, ako broskyňa. Kryje kruhy pod očami, rozjasňuje pohľad, neobsahuje trblietky (hurááá!) a neusádza sa v záhyboch. 
Ak máte veľmi tmavé kruhy, ktoré len ťažko zakryť, vyskúšajte túto lásku, ktorá sa vám istotne dostane pod kožu (alebo skôr na kožu). :P




* Bioderma Atoderm Intensive krém na suchú a podráždenú pokožku:

Tento krém je moja prvá pomoc na všetko. Používam ho na telo, tvár a na všetky suché miesta, ktoré potrebujú zhydratovať. Značka samotná má veľmi kvalitné výrobky, ktoré stoja za to. Bioderma Atoderm Intensive má hútnejšiu konzistenciu, ale mne to nevadí, lebo po aplikácii sa skvelo vstrebe a pokožku ihneď upokojí. Vôňu by sme tu ťažko hľadali, kedže výrobcovia mysleli hlavne na atopikov a citlivých ľudí, ktorí parfumáciu príliš nemusia. Popravde, mne to vôbec neprekáža, pri takýchto typov krémov si na to nepotrpím. Tuba má otváranie ako väčšina krémov, čo je praktické, hlavne keď ste na cestách. 75 ml balenie sa vojde do každej kozmetickej taštičky, takže sa nemusíte báť, že s vami vaše zlatíčko nepocestuje. ;)
Už po 2 dňoch som pozorovala zlepšenie stavu pokožky, šupinky a zádery zmizli, pokožka mi zjemnela, a tento krémik sa hodí aj po holení, kedy zabezpečí uzatvorene raniek, ktoré vznikajú pri nešetrnom holení. Moja skúsenosť s krémikom je úžasná, o čom svedčí aj 3 kúpené balenie. Určite si ho zabezpečte, hlavne ak je vaša pleť suchá a podráždená. :)



Používate univerzálne krémy? Objednávate často na tomto eshope? Ak áno, čo by ste mi doporučili?

Prajem krásny večer,
S.




You May Also Like

0 komentárov

Thank you for your comments, I appreciate them. <3