Dekoratívka a moja maličkosť: Part 2- Catrice

by - 17 marca

Ahojte kočeny,
dnes som mala nakupovací deň, pretože je Eva shopping víkend, a aj ja som podľahla tejto mánii. Kúpila som si pár skvelých kúskov, o ktorých vám neskôr porozprávam. Tento článok však nebude o nakupovaní oblečenia, ale o dekoratívnej kozmetike, ktorú každá z nás miluje. Rozhodla som sa pre značku Catrice, od ktorej mám doma zopár výrobkov, a tentokrát som svoju zbierku rozšírila o zaujímavé kúsky. :)
Výrobky značky Catrice kúpite snáď všade. K nám zavítali pomerne neskoro, oproti iným krajinám, no buďme radi, že vôbec dorazili. :D Samotná značka okrem pôvodných výrobkov, ktoré ponúka, mení svoj tovar 2 krát do roka. Okrem toho, do ponuky uvedú 14 limitiek ročne, čo je skvelé čísielko, čo myslíte?


* Catrice Ultimate Colour rúž na pery- odtieň: 210 Pinkadilly circus 4,19 eur (50 % zľava v DMku, vyšiel ma na 2,09 eur):

Rúžov nikdy nie je dosť, čo si budeme hovoriť dievčatá. ;) Doma mám kopec značiek, no od Catrice som doteraz nemala ani jeden. Musela som to napraviť, a do očí mi udrel tento odtieň. Samotný rúž a nálepka odtieňu na spodku sa absolútne nezhodujú, takže radšej rúžik vyskúšajte na ruke. Mne osobne sa páčia výraznejšie rúže a ružovo koralová farba je nielen dievčensky hravá, ale aj jemná a zvodná. Na ruke si môžete všimnúť, že napriek tomu, ako silno odtieň vyzerá v samotnom obale, pigmentácia nie je nič extra. Ak môžte, radšej si odtieň skúste priamo v predajni. Uvidíte farbu a jej silu tak, ako v skutočnosti vyzerá.
Samotný rúžik krásne hydratuje pery, príjemne vonia a farba vydrží cca 2 hodiny bez porušenia. Na perách vytvorí jemný lesklý finiš, ktorý nahradí lesk na pery. Obal má mystickú čiernu farbu, čo sa mne na výrobkoch veľmi páči. Zatiaľ som spokojná a určite sa poobzerám aj po matnej verzii.
Moje osobné hodnotenie je 7 bodov z 10.


* Catrice Sun Glow bronzujúci púder- odtieň: 010 Shimmering Bronze 4,49 eur (po 50 % zľave 2,24 eur):

Potrebovala som nejaký pekný bronzer, tak som si povedala, že to skúsim s Catrice. Kedže minulý NYC bronzer ma sklamal, rozhodla som sa podrobiť testu tohto krásavca. Oproti NYC určite lepšie, no skôr trblietavý a nie matný. Bronzer má veľmi pekné balenie, neobsahuje oleje, parfumácia nie je prítomná a pigmentácia je viac do zlatista, ako do hneda. Neviem prečo, no zdá sa mi, že odtiene absolútne nesedia, preto skúšajte na ruke. Na tvári vyzerá dobre, môžete ho použiť buď ako bronzer, alebo ako rozjasňovač. Celkovo sa mi páči, no je veľmi prášivý takže opatrne s ním. Obsahuje tiež veľa trblietok, čiže pre dievky, ktoré blink blink nemusia, určite nie. Dávam mu 8 bodov z 10.


* Catrice Absolute Nude paletka očných tieňov- odtieň: 010 All Nude 4,49 eur (po zľave 2,24 eur):

Táto paletka je z tej novšej kolekcie, kde Catrice upravila pigmentáciu. Vlastním už jednu paletku, ktorá ma však sklamala, preto som vyskúšala túto z novej kolekcie. Určite lepšia pigmentácia, krásne odtiene a paletka je vhodná na denné líčenie. Hodí sa absolútne každému, kedže kombinácia tieňov je doladená. Vôňu necítim žiadnu, medzi mínusy dávam akurát tak prášivosť, čo je bežné aj pri iných tieňoch. Na očiach farby vydržia dlho, ale paletka patrí skôr k priemeru. Určite v drogerke nájdeme aj lepšie tiene, ako napríklad Maybelline. Ak chcete jemný makeup, tak áno, ak ste viac zaťažené na pigmenty a dobrú konzistenciu, určite nie. Mne sadla, používam ju do školy a na cesty. Má však aj svoje mínusy, preto dostáva 6 bodov z 10.


* Catrice Defining Blush lícenka- odtieň: 110 Legend-berry  3,69 eur (po zľave 1,84 eur):

Nádherná farby, perfektný obal a žiadna parfumácia. Veľmi pekná lícenka, na líčkach vyzerá božsky. Momentálne môj favorit a určite jeden z najlepších produktov od Catrice. Ako som spomínala vyššie, pigmenty a farbu skúšať na ruke, inak môžete ostať milo aj nemilo prekvapené. Mne sa tento odtieň veľmi páči a krásne zvýrazní líca. Stačí fakt málo, lícenka líčko dobre zafarbí. Plusom sú aj trblietky, čo z lícenky spraví multifunkčný produkt. Použila som ju aj ako tieň a vyzeralo to celkom k svetu. :)
Za tú cenu sa jednoznačne oplatila, v budúcnosti sa chystám aj na limitky líceniek, ktoré Catrice ponúka.
Dostáva 9 bodov z 10.


* Catrice Liquid Camouflage tekutý korektor- odtieň: 010 Porcellain  4,19 eur : 

Na tento korektor som počula toľko ohlasov, že som sa rozhodla vyskúšať ho. Som s ním absolútne spokojná. Veľmi dobré krytie, krásny finiš a konzistencia na nezaplatenie. Aplikátor ma rovnaký tvar ako lesk na pery. Určite vyskúšajte, zakryje dobre vyrážky, kruhy pod očami, jazvy a aj pigmentové škvrny. Na fotke veľmi nevidieť rozdiel, no naživo sú kruhy krásne zjednotené a zakryté. Okrem toho je vode-odolný, čo z neho robí pomocníka číslo jeden. :)
Dávam mu 10 bodov z 10 a radím ho k mojim aktuálnym favoritom.


* Catrice Infinite Shine lesk na pery- odtieň 060 Pink Up Your Life 2,99 eur :

Lesk som nekupovala, ten mi prišiel ako výhra v súťaži (ďakujem happythreee.blogspot.sk). Zahrnula som ho do tohto článku, pretože pigmentácia je vážne skvelá, povedala by som, že lepšia ako rúž.
Obal patrí medzi tie kvalitnejšie, lesk tým pádom nevyteká. Vonia vanilkovo a na perách sa nerozteká. Nepáči sa mi akurát lepivý efekt, ale podľa mňa je takáto konzistencia preto, aby lesk vydržal dlhšie. Doma mám lesk od Diora a ten je taktiež veľmi lepivý, zato vydrží hodiny a hodiny. Dávam mu 6 bodov z 10.


Jednoznačne sa oplatí korektor a lícenka, tiene skôr pre začiatočníkov a milovníkov nude líčenia. Rúž a lesk patrí k priemeru a bronzer celkom ujde. 
Kúpila som 5 výrobkov a platila som dokopy 12,60 eur.

+  obal, farby, krytie korektora a lícenky

-  prašnosť tieňov, lepivý pocit na perách po použití lesku

Používate Catrice výrobky? Ktoré patria medzi vašich obľúbencov?

Krásny večer.
S.



You May Also Like

2 komentárov

  1. Skvělý nákup a moc zajímavé úlovky. :) Já od Catrice mám jen něco málo, ale koukám, že to nebudou jediné radosti! :) :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak korektor je top, ten mám v pláne kupovať pravidelne, a lícenku tiež. ;)

      Odstrániť

Thank you for your comments, I appreciate them. <3