My makeup collection: Makeup a krycie krémy

by - 07 marca

Ahojky,
ako som už spomínala, doma mám veľa dekoratívnej kozmetiky, ktorá sa do jedného článku nezmestí. Preto svoju kolekciu predstavím postupne, a dnes prichádzajú na rad tekuté a sypké makeupy. 
Krycie krémy sú pre mňa dôležitou súčasťou líčenia, a využívam ich v každom ročnom období.


1. Maybelline Fit me odtieň- 225 Medium Buff, 7-8 eur:

Ako môžte vidieť, odtieň nie je presne pre moju pleť, no makeup som dostala od sesternice a som rada, pretože ho využívam hlavne na kontúrovanie, a v lete, keď som opálená. Konzistencia je perfektná, tak isto aj krytie. Kryje stredne až silno, pričom na pleti nezanecháva šmuhy. Určite si zaobstarám aj svetlejší odtieň, pretože samotný výrobok mi veľmi vyhovuje. Tekuté zloženie nedráždi pleť, dobre sa do pokožky vpije, a pleť nezanecháva mastnú. Podľa mňa sú všetky Maybelline makeupy dokonalé. :)


2. Oriflame The One odtieň- Light Ivory, 3-4 eurá:

Z Oriflamu makeupy väčšinou nekupujem, no tento by som zaradila k ich najlepšie krycím krémom. Odtieň mi dokonale sadol, konzistencia je krémová, no opäť nezanecháva mastný film a skvelo kryje. Odporúčam pri aknóznej pleti, ja som si s ním prešla to najhoršie akné obdobie. Tento makeup dokonca krásne vonia, po uhorke a kvetinách. Určite ho vyskúšajte, sadne aj citlivej a suchej pleti. Krytie je stredné až silné, ak máte dokonalú pleť, už po ňom nepotrebujete použiť korektor. :)

3. Oriflame BB krém odtieň- Fair, 3,99 eur:

Tento krémik používam výlučne v lete, kedy potrebujem jemné, prirodzené krytie. Ak máte suchú a citlivú pleť, alebo pleť jemnú, bez nedokonalostí, siahajte po BBčkách, s tekutými krémami by ste pleť zbytočne zaťažovali. V obchodoch máte plno druhov BBčiek, určite si vyberie každá z vás. :)


4. Annemarie Borlind anti-aging makeup odtieň- Natural, 26,62 eur:

Momentálne môj najpoužívanejší makeup. O ňom si môžte prečítať samostatnú recenziu. :)


5. Miss Sporty Multi Action odtieň- 002 Light, 3,50 eur:

Za tento makeup veľké nie. Pri kupovaní som myslela, že bude lepší, no po vyskúšaní ma hrozne sklamal. Kedže ja osobne používam krémy a báze pod makeup, tento výrobok ich proste neznesie. Keď si následne po aplikácii krému nanesiete tento makeup, urobia sa vám na tvári šmuhy, šupinky a dokonca sa produkt drobí. Krycia schopnosť napriek hustejšej konzistencii je veľmi slabá, fakt neodporúčam. :(



6. Miss Sporty So Matte odtieň 01- Light, 2,99 eur:

Ak máte pleť extrémne mastnú, vtedy vám tento krém poslúži. Ak ju máte zmiešanú, suchú a citlivú, veľké nie. Veľmi husté zloženie, zlé rozmazávanie, drobenie sa na pleti a pocit suchosti... Ja som si ho kúpila v čase, kedy moja pleť vyzerala ako disko guľa, no pamätám sa, že som ho veľmi nepoužívala, pretože nebol 100 percentný. Škoda no, značka Miss Sporty ma s makeupmi veľmi sklamala. :(


7. Bio minerálny make-up Couleur caramel odtieň- 01 Light Beige, 23,12 eur:

Môj obľúbený makeup hlavne teraz v zime. Má prirodzené krytie, krásne sa nanáša, nedrobí sa a podľa mňa top z púdrových makeupov. Opäť si tento dokonalý pomocník zaslúžil svoju samostatnú recenziu.


8. Práškový makeup Calming effects Avon odtieň- Nude, 4-6 eur:

Práškové veci používam najmä v lete, kedy potrebujem pleť zmatniť. Tento odtieň je najsvetlejší, no pre mňa sa hodí akurát keď som opálená. Inak má dobré krytie, nepotrebujete už používať púder a páči sa mi aj balenie, z ktorého si naberiete potrebné množstvo. Škoda len, že ho už v Avone nemajú. :/


9. Práškový rozjasňujúci púdrový makeup Smooth Minerals Avon odtieň- Nude, 4-6 eur:

Rovnaké balenie, konzistencia aj krytie ako predchádzajúci makeup, len s trblietkami. Najlepšie sa hodí na poprášenie líčiek, tela a partií, ktoré chcete zakryť a zvýrazniť. Nepoužívam ho na celú tvár, skôr len na spomínané partie. Tento produkt som dostala od sesternice, a hodí sa hlavne na plesovú sezónu. Odtieň je tmavší, čiže s ním pokojne kontúrujte. :)




Toto je zbierka mojich tekutých a práškových makeupov. Dúfam, že sa vám páči, aj napriek tomu, že nie je veľmi veľká. :)

Používate makeup? Máte skúsenosti s týmito produktami? Ak áno, ako ich hodnotíte?

Prajem pekný deň a chlapi nezabudnite, zajtra je MDŽ! Potešte svoju partnerku, a oslávte tento deň spolu s ňou štýlovo, a luxusne. :)

Vaša S.





You May Also Like

0 komentárov

Thank you for your comments, I appreciate them. <3