Nákup na parfums.sk 2

by - 14 marca

Ahojte krásky,
v minulých článkoch som vám sľúbila samostatnú recenziu na Neutrogena Oil free moisturiser.
Podľa mňa je to ten najlepší krém, ktorý pod makeup používam. Taktiež si niečo povieme o slávnom Baby lips, a rúži od Maybelline. :)



Neutrogena oil free nemastný hydratačný krém 4,64 eur:

Moju makeup rutinu nikdy nezačínam bez použitia krému alebo primeru. Ten moju pleť zjemní, pripraví ju na vrstvy líčidiel a zároveň hydratuje. Doma mám veľa podkladových krémov, no tento mi sadol najlepšie. Pomáha mi hlavne zhydratovať pleť, čo je veľmi náročne, pretože zima, vietor a striedanie počasia mojej tvári dávajú riadne zabrať. V prvom rade chcem pochváliť aplikátor, ktorý je úžasný hlavne v tom, že sa krému nemusím dotýkať, v podstate ho rovno aplikujem na tvár, a štetcom rozotriem. Tuba má 50 ml, čo vydrží fakt dlho. 
Neutrogena visibly clear oil-free moisturiser hydratačný krém ma svojou výdržou, textúrou a vôňou úplne dostal. Začnime však od začiatku: konzistencia výrobku je krémovo-gélová, páči sa mi okamžité vstrebanie produktu do pokožky, a následné zmatnenie. Našla som krém, ktorý vyhovuje mojej vždy suchej pleti...konečne. :)
Samotná aplikácia je veľmi jednoduchá, vytlačím potrebné množstvo, aplikujem na tvár a rozotriem. Ja používam štetec, ktorým výrobok nanesiem, pretože nemám rada, ak si bázu nanášam prstami. Je to taká moja úchylka. :D
Vôňa krémiku je neskutočná, vonia sviežo, za mätou. Čo je však najlepšie, po niekoľkých minútach krém chladí, skvelé najmä na kruhy pod očami. Milujem túto vec, už nemusím používať očný krém. Načo, keď moje kruhy zmiznú jedným ťahom a s prívalom sviežosti? :)
Makeup pod krémikom veľmi dobre drží, neošucháva sa a vydrží celý deň. 
Výrobok tiež sťahuje rozšírené póry, prinavracia pleti sľúbenú hydratáciu, a hodí sa každému typu pokožky. ;)



Maybelline Baby lips hydratačný balzam na pery:

V poslednom období som zaťažená na balzamy, no svojich milovaných rúžov sa tiež neviem vzdať. Ako to vymyslieť, aby som mala krásne ružové pery a hydratačné zložky balzamu v jednom? Používam Baby lips :) Očarujúce ružovkasté ústa, jemnosť balzámu a skvostná vôňa, patria medzi naj tohto produktu. Som s ním veľmi spokojná, a doma mám tiež iné farebné odtiene, ktoré som kupovala na eshope. 
Páči sa mi dizajn výrobku, farba a trvácnosť. Tak jemnú, no zároveň ženskú farbu zháňa polovica žien, tak preto neváhajte, a porozhliadnite sa po tomto miláčikovi. 



Maybelline Color Sensational Lipcolor rúž 6,70 eur:

Pri Maybelline značke ostaneme aj naďalej.:) Ako som už spomínala, milujem rúže a krásne farby na perách. Dodá to celému líčeniu iskru a šmrnc, preto môj "školský" makeup pozostáva z čiernej špirálky a výrazného rúžu. Z eshopu som objednávala tento Maybelline color sensational lipcolor rúž v odtieni 185 Plushest Pink na základe dobrých ohlasov od bloggeriek, a musím povedať, že s ich názormi súhlasím. Dlhotrvácnosť, vôňa škorice, ružový odtieň a hydratačné vlastnosti rúžu nakopnú každú ženu, aby o kúpe porozmýšľala. Dievčatá, ktoré ho máte doma, napíšte mi dole do komentárov, ako ste s ním spokojné. :)
Odtieň vyberal môj chlap a vybral fakt dobre, dokonca lepšie, ako by som vybrala ja sama. Ešte mi ho aj pochválil a povedal, že krásne vonia. Skvelý to chlap. :)


Všetky výrobky nakúpite na eshope parfums.sk :)

Páčia sa vám produkty? Používate podkladové bázy?

Prajem krásny zvyšok večera,
S.




You May Also Like

0 komentárov

Thank you for your comments, I appreciate them. <3