1. blogové narodeniny + GIVEAWAY :)

by - 14 apríla

Ahojte,

volám sa Rebelliouslily a dnes mám svoje 1. narodeniny.
Ten čas, odkedy som sa narodila, ubehol veľmi rýchlo. Ani som sa nenazdala, a už mám svoju prvú tortičku , prvé darčeky a svoje prvé väčšie krôčiky za sebou. 
Moje prvé darčeky ste mi dali vy všetci. Darovali ste mi videnia, komentáre a sledovania, ktorými ste ma nesmierne potešili. Moja prvá tortička síce nebola na jedenie, ale voňala veľmi pekne. Bola to moja prvá spolupráca, ktorú som mala s firmou Oriflame. Síce bola len jednorázová, no o to viac pre mňa znamenala, pretože som bola veľmi mladučká. Neskôr, som dostávala tortičky pravidelne, a doteraz ich takto dostávam. Týmto chcem poďakovať mojím ľuďom, ktorý mi tie tortičky posielajú, veľmi si to cením. :)
Stihla som sa tiež s vami podeliť o krásne vecičky, a to vo forme súťaží, kde ste sa mi zapájali stále väčšie množstvo, čo si naozaj nesmierne vážim.
Môj prvý rok ste mi osladili skoro 30 000 videniami, čo ma naozaj teší, pretože tak viem, že radi sledujete môj život a moju prácu. :)
A čo som si priala, keď som sfukovala sviečky? 
Priala som si stále viac a viac čitateľov, ktorý by moje životné kroky sledovali s láskou a chuťou, priala som si viac inšpirácii, viac sledovateľov a samozrejme viac súťaží, pri ktorých rozdávam výrobky od srdca a s potešením. ;)
Ďakujem vám, moje kamarátky a kamaráti, vracajte sa ku mne často a žite s radosťou, láskou a pokojom. Uvidíme sa znova na moje 2. narodeniny, kedy sa už dúfam, stretneme vo väčšom množstve. :P



A čo by to bola za narodeninová oslava bez naozajstných darčekov? 
Jeden veľký darček mám pre vás, mojich čitateľov, pripravený aj ja... tadááááááá:


O čo môžete súťažiť?

* Avon Skin so soft suchý telový olej v spreji s trblietkami- mám doma svoje balenie a musím uznať, je fakt skvelý
* Oriflame Love nature pleťová voda s kamilkami- z tejto rady mám krém na tvár a tá príjemná vôňa je omamná
* Oriflame love nature očný gél- mala som doma jedno balenie, a v lete perfektne chladilo očné okolie
* Mylo mydlo cédrová ruža- venované Miškou z krasnakazdyden.cz
* Soaphoria šumivá bomba do kúpeľa s vôňou Meduňková limonáda- taktiež venované Miškou, recenziu na peeling rovnakej vôňe nájdete TU
* Lesky na pery z HM 2 ks- vybrala som tieto dva odtiene, dúfam, že sa vám budú páčiť
* Balzam na pery Crazy Rumors čokoláda s jahodami- to do súťaže opäť venovala Miška
* Essence očné tiene 2 ks ( Metal glam, i love nude)- prvý je pekne trblietavý, druhý nude farbička, ktorá dokonalo dopĺňa predchádzajúci tienik
* Avon špirála na oči Big and Multiplied v odtieni Black- ak si pozriete staršie články, tiež som ju skúšala :)
Strieborné náušničky s hviezdičkami
* Nálepky na nechty
* Vzorky a jedno mini balenie vzorky La Roche-Posay 

Spolu získate balíček, v ktorých bude 14 vecičiek ( dnes je 14teho, tak som vybrala presne 14 darčekov ).

A aké sú podmienky?

1. Sledovať môj blog cez GFC, pravá strana blogu, lišta Google Followers ( sledovať blog sa dá IBA s gmail kontom, inak to neide. :( )
2. Lajknúť moju FB stránku. :)
3. Nezabudnite mi napísať, pod akým menom ma sledujete a váš email, aby som vás mohla v prípade výhry kontaktovať. :)

Nepovinné: Budem rada, ak moju súťaž zdieľate alebo budete sledovať aj môj instagram.com.

Súťaž trvá do 14.5.2016 do polnoci a víťaza zverejním 15.5.2016 na blogu. Ak sa mi dotyčný neozve do 7 dní, vyžrebujem iného súťažiaceho.

Losovať budem pomocou random.org, a každý súťažiaci bude mať pridelené čísielko, podľa ktorého bude vedieť, či vyhral, alebo nie.

Súťaž platí pre Slovensko a Českú Republiku.

Držím vám všetkým palce. ;)

Vaša S.







You May Also Like

1 komentárov

Thank you for your comments, I appreciate them. <3