Astor goodies

by - 20 apríla

Ahojte,
v poslednom čase sa mi nakopilo dosť dekoratívnej kozmetiky, o ktorej vám budem postupne písať. 
Astor značku pozná každý, a určite ste sa s ňou aspoň raz v živote stretli. Ak sledujete môj blog pravidelne, viete, že dnes bude reč aj o korektore, z ktorého som nesmierne nadšená. :)
Mám rada, ak si viem pri nakupovaní cez internet vybrať vecičky, ktoré nájdem bežne v drogérii. Preto obľubujem eshop parfums.sk, kde nájdem nie len nové značky, ale aj moje stálice. :)
A aké zlatíčka pribudli do mojej zbierky?

* Astor Lift me up korektor 2 v 1, odtieň: 001 Light:

Odkedy sa venujem dekoratívnej kozmetike pravidelne, všímam si, ktoré produkty stoja za to, a ktoré sú len zbytočne vyhodené peniaze. Tento korektor spadá do kategórie obľúbencov, pretože milujem výrobky, ktoré majú zaujímavý obal a dokonalý finiš. Astor Lift me up korektor uchvátil moje oči už na prvý pohľad. Balenie, ktoré môžem mať stále pri sebe, štetček vo vnútri pre pohodlné nanášanie a jemná ženská vôňa. Produkt okrem stredného krytia zabezpečí liftingový a rozžiarujúci účinok, hladké a rovnomerné vyplnenie vrások a ako bonus, vydrží celý deň bez zhlukovania, alebo rozmazania. Pracuje sa s ním dobre, jeho konzistencia nie je ani hustá, ani vodnatá, prispôsobí sa pokožke, oči mi nedráždi a odporúčam ho tiež pre nositeľky šošoviek. Redukuje tmavé kruhy pod očami, prekryje drobné pehy alebo nedokonalosti, a kedže je rozžiarujúci, používam ho aj nad hornú peru. Nanášam ho klasicky, troška výrobku vytlačím na štetček, nanesiem pod oči, väčšinou urobím 4 bodky, a pomocou štetca alebo beauty blendra rozotriem. Dlho som hľadala korektor čisto bojujúci proti jemným vráskam a líniám, no a s týmto pánom sa mi darí "bojovať" každý deň viac a viac. Teraz v teplejších dňoch odráža jemné trblietavé čiastočky, čo na tvári vytvára dojem sviežo vyzerajúcej pleti. Určite ho vyskúšajte, jeho cena nie je vysoká a odtiene majú 2, svetlý a tmavší, čo je ideálne aspoň pre mňa, lebo sa mi často stáva, že si vo veľkom množstve odtieňov neviem vybrať. :D



* Astor Soft Sensation Lipcolor Butter hydratačný rúž na pery, odtieň: 010 Pink lady:

Nebola by som to ja, keby som nevyskúšala slávne "masielko" na pery. Vybrala som si odtieň, ktorý je univerzálny. Ružové pery sú hitom letnej sezóny, preto sa treba zásobiť touto nežnou farbičkou. 
Astor Soft Sensation Lipcolor Butter ma príjemne prekvapil obalom, ktorý je ladený do zlatej farby. V kombinácii s ružovou pôsobí luxusne, jemne a žensky zároveň. Po otvorení vás opantá chutná vanilková vôňa, dokonalá pigmentácia a lesk. Hydratácia, ktorú produkt stavia ako základ, sa im rozhodne podarila. Mne pery hydratoval asi 4 hodiny, a to aj pri pití a jedení. Na ústach vyzerá sviežo, pigmentácia spĺňa moje kritéria, predsa len, vybrala som si svetlejší odtieň. Pery zjednocuje, nevpíja sa do záhybov, po prepudrovaní sa zmení na matný, a vonia fakt božsky. Na konci pera nájdete zlatý úsek, ktorý slúži na otáčanie, a tým pádom na vytiahnutie rúžu. Skvelý pomocník pre zaneprázdnené ženy, dobre sa nanáša aj pri šoférovaní (samozrejme len vtedy, ak stojíte na červenej!), a komfort, ktorý vytvára pri nosení, vás určite dostane. :)



Ako sa vám páčia Astor výrobky? Máte doma tento hydratačný rúž? Ak áno, ste s ním spokojné?

Prajem pohodový dník,
S.




You May Also Like

0 komentárov

Thank you for your comments, I appreciate them. <3