Dekoratívka a moja maličkosť: Part 3- S-he Stylezone

by - 16 apríla

Vítam vás pri pokračovaní článku dekoratívka a moja maličkosť. :)
Dnes sa budem venovať značke, ktorú nájdete v DM drogérii. S-he stylezone je vyrábaná v Nemecku, do svojho predaja ju zaradila samotná Dmka. 
Výrobky ako také nie sú zlé, lenže keď som pri tom stojane stála, nevedela som, čo si popravde vybrať. Nie žeby to bolo preto, že majú málo produktov, no nič ma na prvý pohľad neuchvátilo. Dokonca ani tiene na oči, ktoré ja milujem. Avšak našli sa aj také produkty, ktoré som brala so sebou, a s ktorými som spokojná. :)


* S-he stylezone eyebrow set- odtieň: univerzálny 3,99 eur:

Na obočie väčšinou používam tiene, ktoré sa mi zdajú byť menej umelé, a pôsobia viac prirodzene. Moju obľúbenou sadu, ktorú používam už takmer 2 roky, mám z Avonu. Rozhodla som sa však, že skúsim aj nové výrobky. Uchvátil ma tento setík, ktorý je rozkošný. Mini štetec na jednom konci a na druhom akoby štetec zo špirály... dokonalé. Presne takýmito štetcami si bežne upravujem svoje obočie. Sada je maličká, vojde sa všade, a sú v nej nakombinované tiene pre brunetky, aj pre blondínky. Ja mám obočie tmavej farby, takže logicky používam tmavý tieň, ale svetlým si vykreslím jemné chĺpky pri koreni nosa, kde obočie začína. Tiene samotné sú jemne pigmentované, vhodné na deň, pri navrstvení sa hodia aj na večer. Sú bez parfumácie, nie sú veľmi prášivé, taký zlatý dobrý stred. :) Čo sa týka ceny, podľa mňa je prehnaná, nakoľko poznám sety, ktoré sú lacnejšie a dokonca lepšie pigmentované.
Moje hodnotenie je 5 bodov z 10.


* S-he stylezone fixačný púder, zmatňujúci- odtieň: uni 3,99 eur:

V mojej kozmetickej zbierke chýbal jediný púder, a to transparentný. Dala som šancu tomuto púdru, a poviem vám, že som urobila dobre. Dokonale padne na tvár pri zafixovaní korektora, páči sa mi, že nemá extrémne zmatňujúci účinok, čiže je vhodný aj pre citlivky, nie je parfumovaný a vydrží dosť dlho. Krásne sa aplikuje s beauty blendrom, ktorý používam pri fixovaní očného korektora. Vhodný je tiež pri kontúrovaní, na zosvetlenie tváre. Akurát mi vadí prášivosť, čo je typické skoro pre každý púder, ale keď ho nanesiete blendrom, tak je to v poriadku. Na tvári fixuje makeup hodiny, vydrží aj slnečné dni, určite vyskúšajte. :)
Moje hodnotenie je 9 bodov z 10.


* S-he stylezone transparentný gél na obočie- odtieň: uni 1,99 eur:

Gél na obočie je vecička, ktorá by nemala chýbať v dobrej kozmetickej taštičke. Okrem toho, že skrotí ja to najhustejšie obočie, dá sa použiť na mihalnice, ktorým dodá jemný nádych. Vďaka aplikátoru, ktorý je rovnaký ako pri špirálach, zachytí aj tú najmenšiu mihalničku. ;) Niekedy, keď mám šošovky, nepoužívam špirálu, pretože mi oči dráždi, stačí, keď použijem gél, a môj pohľad je hneď krajší. :)
Gélik je neparfumovaný, príjemne sa s ním pracuje, uschne raz dva, a nezotiera tiene alebo ceruzku z obočia. Za tú cenu ho treba vyskúšať, zasa 2 eurá nie sú tak veľa, aby sme si ho nemohli dovoliť, všakže. :P
Dávam mu 10 bodov z 10.


* S-he stylezone rúž na pery magic colours- odtieň: 175 2,49 eur:

Čo by som bola za maniačku, keby som odišla bez rúžu? Noo žiadna. :D Tak som si jeden šupla do košíka, veď tá farba ma hneď uchvátila. Neskúšala som ju v predajni, pretože tester bol rozbitý, a ja som nechcela otvárať celkom nový rúž, takže som šla naslepo. Keď som ho doma rozbalila, farba ma prekvapila. Na obrázku vyzerala sýta, výrazne pigmentovaná, ale v skutočnosti je jemná, vhodná na deň. Mne osobne to absolútne neprekáža, veď dnes už ženy chodia aj cez deň s výraznejšími perami. Rúž ma krémove zloženie, ktoré hydratuje pery, výdrž je síce kratšia keď pijete, či jete, inak vydrží cca 2 hodiny. Mne sa však páči, vyhovuje mi, aj napriek tomu, že nemá extra pigmenty. Farebná škála, ktorú DM ponúka, sa mi veľmi nepáčila, akurát tento jeden odtieň uchvátil moje oko. ;) Neobsahuje trblietky, čo je super, lebo skoro každý rúž od S-he ich má, a dokonca mám pocit, že sú až príliš trblietavé.
Moje hodnotenie je kladné, veľa ľudí mi odtieň chváli, takže mu dávam 9 bodov z 10.


Ak by som si mala vybrať, čo z týchto produktov vyskúšať, tak určite gél na obočie a tiež rúž. Púder je fajn, no nie každý obľubuje transparentné púdre. 
Nakúpila som 4 výrobky dokopy za 12,46 eur. :)

+  obal výrobkov(okrem rúžu), farba, aplikátor pri tieňoch na obočie
- slabá výdrž rúžu, balenie rúžu, ktoré sa mi moc nepáči

Aby som vám ukázala, ako sa dá vyzerať sviežo a prirodzene aj cez deň, pridávam fotku s použitím produktov, ktoré som kúpila. 



Máte skúsenosť so značkou S-he Stylezone? Ak áno, ktoré výrobky používate?

Have a nice day,
Love S.


You May Also Like

0 komentárov

Thank you for your comments, I appreciate them. <3